beantwoord

inloggen gaat niet meer

• 26 september 2017
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

kan niet meer bij mijn account komen wel goed adres en ww ingevoerd.....
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 26 september 2017, 12:35

Welkom op het NS Serviceforum, zebosenior 🙂

Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice om na te gaan waarom jij niet kan inloggen in het mijn NS account. Het kan namelijk zijn dat er nog geen actief account is of dat het account nog niet volledig geactiveerd is. Dit dient nagekeken te worden. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: Facebook / Twitter.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, zebosenior 🙂

Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice om na te gaan waarom jij niet kan inloggen in het mijn NS account. Het kan namelijk zijn dat er nog geen actief account is of dat het account nog niet volledig geactiveerd is. Dit dient nagekeken te worden. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: Facebook / Twitter.
Ook dat gaat niet..
Hoe bedoel je dit precies? Zou je me anders even een privebericht kunnen sturen met de onderstaande gegevens:
- Voorletters & achternaam
- Geboortedatum
- Postcode & huisnummer
- OV-chipkaartnummer
- E-mailadres

Je kunt een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. Dan kan ik kijken of ik kan achterhalen waarom je niet kan inloggen.
Ik heb geen reactie ontvangen van zebosenior. Ik hoop dat je inmiddels hebt kunnen inloggen in het mijn NS account. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via 030-7515155 of via Facebook / Twitter.

Reageer