beantwoord

Inloggen Mijn NS

• 23 april 2015
  • 6 reacties
  • 9818 Bekeken

Lang leve het computertijdperk!

Ik heb zojuist een registratie voltooid voor Mijn NS. Ik ontving keurig een mailtje om het account te activeren ( geen code te bekennen overigens ). Ik klik op 'klik hier' en wordt doorgelinkt naar de inlogpagina. Daar probeer ik in te loggen en tot mijn verbazing krijg ik keer op keer de melding 'Uw account is nog niet geactiveerd, klik op de link in uw mail'. Nu, dat heb ik al 6 keer gedaan, maar iedere keer krijg ik dezelfde melding...

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Thom 23 april 2015, 13:12

U kunt dan het beste even contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u geen mailtje in de junkbox staan met het verzoek te activeren?
Nope, alleen in de reguliere Inbox zeg maar.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt dan het beste even contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.
Is het al gelukt, Bernardo? Je mag me natuurlijk ook een privébericht sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'stuur bericht'.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Klantenservice zegt dat ze niet weten wanneer het probleem is opgelost. Ondertussen kan ik mijn reiskosten niet declareren (is geen alternatief voor blijkbaar), dus ik hoop wel dat het snel is opgelost. Weet jij al meer Bart NS?
Ik kan je account even checken. Kun je mij een privébericht sturen met het emailadres waarmee je inlogt? Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'stuur bericht'.

Reageer