beantwoord

Inloggen Mijn NS

• 3 juli 2015
  • 4 reacties
  • 5640 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik probeerde vandaag mijn wachtwoord van Mijn NS aan te passen omdat ik deze vergeten was. Toen ik alle gegevens had ingevoerd stond er: ''Uw account moet eerst geactiveerd zijn voordat het wachtwoord gewijzigd kan worden.'' Hierna maakte ik een nieuw account aan omdat de oude activatiecode al verlopen is. Toen op de nieuwe activatie link klikte stond er: ''Uw aanmelding is voltooid. U heeft reeds een account.''

Hier kan ik niks mee... Wat moet ik doen om toch bij Mijn NS te kunnen inloggen?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 4 juli 2015, 09:19

Hallo Tim 99123, Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice. Ze gaan dan de accounts voor je verwijderen, zodat je een nieuw account aan kunt vragen. Daarna zal je wel in kunnen loggen. Groet, Marjan
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Tim 99123, Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice. Ze gaan dan de accounts voor je verwijderen, zodat je een nieuw account aan kunt vragen. Daarna zal je wel in kunnen loggen. Groet, Marjan
en welkom op het NS Doorverwijsforum...

Jammer dat Marjan NS de verkeerde link geeft waardoor je bij Eva uitkomt....en dit "service" forum nog steeds als contact mogelijkheid wordt genoemd.
Goedendag,

Sinds kort een 2 tal Persoonlijke OV-Chipkaarten aangeschaft voor mijn vrouw en mijzelf.
OV-Chipkaart app account werkend en ingelogd.
Aangemeld bij NS.nl account's aangemaakt en kan keurig inloggen via Google Chrome browser op onze iMac.
Toen de App's for IOS gedownload op onze iPhone.
Ja inderdaad het is niet mogelijk om in te loggen op de NS App
Melding NS app (Er is onverwachts een fout opgetreden Probeer het later nog eens).
OV-Chipkaart app werkt naar behoren.
Nu de NS app nog.........
Waarschijnlijk is er iemand die een oplossing kan aandragen.

M.v.g.

Ron
Hoi rtenbrug, welkom op het NS serviceforum.

Ik zie inderdaad dat er een storing zit in het aanmelden van het MijnNS account in de Reisplanner Xtra app. Ik ga het sowieso bij de verantwoordelijke afdeling voor je aankaarten. Ik raad je ook aan om dit zelf te doen, dat kan gewoon via de app zelf door de volgende stappen door te nemen: Klantenservice > Vragen over de app? > Contact met de ontwikkelaars. Je kunt dat een e-mail sturen met jouw feedback. Hopelijk wordt dit dan zsm opgelost.

Reageer