beantwoord

inloggen Mijn NS

• 27 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Ik wilde op mijn computer een ns account voor mijn zoon aanmaken en klikte op de activatielink van zijn doorgestuurde mail, maar nu krijg ijk geen mogelijkheid meer om zelf in te loggen in Mijn NS en blijf steeds hangen op de pagina met gegevens die ik voor hem zou kunnen invullen.

Erg onhandig en niet echt gebruiksvriendelijk dus. Hoe kan ik nu zelf weer inloggen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 27 oktober 2016, 19:13

Hallo Modderbloem, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat het niet helemaal goed gaat met inloggen. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat je de gegevens van je zoon hebt opgeslagen. Wellicht kun je het eens in een andere browser proberen of de browsergeschiedenis verwijderen. Als het goed is kun je daarna zelf ook weer inloggen. Laat je even weten als het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Modderbloem, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat het niet helemaal goed gaat met inloggen. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat je de gegevens van je zoon hebt opgeslagen. Wellicht kun je het eens in een andere browser proberen of de browsergeschiedenis verwijderen. Als het goed is kun je daarna zelf ook weer inloggen. Laat je even weten als het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +3
Het kan ook zijn dat je nu automatisch als je zoon bent (en blijft) ingelogd. De 'uitloggen'-mogelijkheid zit nogal verstopt hier. Klik rechtsboven op "Mijn profiel" en op de volgende pagina rechtsonder op "Uitloggen". Nu zou je de inlog-knop weer moeten zien.
Bedankt voor de aanvulling mrfreeze.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie trouwens dat als je niet "in" een topic zit, de Uitloggen-knop sowieso rechtsonder staat, dus het is minder verstopt dan ik dacht 🙂

Reageer