beantwoord

Inloggen Mijn NS

• 13 februari 2019
  • 20 reacties
  • 390 Bekeken

Ben ik de enige die al 2 maanden die niet kan inloggen in Mijn NS en daardoor niet de factuur van NS Flex kan downloaden om te declareren op werk?... Ik had gebeld met de klantenservice en het bleek gemaakt en daarna toch maar weer defect. Iemand hetzelfde probleem? Ik kon precies 1x inloggen en daarna nooit meer.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 maart 2019, 12:18

Update: Oorzaak gevonden! Toevallig heb ik recentelijk een andere case gehad met een vergelijkbaar probleem, waarbij deze veroorzaakt werden door een lokale blokkade als gevolg van een Firewall. Dit heb ik eerst getest en bleek ook in het geval van Fabulicious de oorzaak te zijn!

Voor de meelezers: Zoals blijkt uit deze case is het goed mogelijk dat er een lokale invloed is wat een probleem veroorzaakt bij een Mijn NS account. Om die reden vragen we ook meestal om cookies te verwijderen en anders browsers te proberen, gezien dit vaak al vele van deze lokale invloeden corrigeert. Probeer echter ook alert te zijn op de invloed van Firewalls of VPN's die ook effect kunnen hebben. Mocht je er zelf niet uitkomen en je de problemen alsnog niet zelf kunnen oplossen, dan kan er altijd contact opgenomen worden met onze Klantenservice. We kunnen in ieder geval onderzoeken wat er aan de hand is!
Bekijk origineel

20 reacties

Hallo Fabulicious en welkom bij de NS Community.

Er zijn meer reizigers die problemen hebben ervaren met Mijn NS. Dat ging voornamelijk om de situatie binnen Mijn NS zelf, reizigers kunnen geen reiskosten inzien of facturen wanneer ze met NS Flex reizen. Voor zover ik weet is die storing nog steeds actueel. Je zou wel gewoon in moeten kunnen loggen maar zoals het lijkt op je foto's lukt dat ook niet. Je kunt allereerst proberen de cookies te verwijderen en dan opnieuw in te loggen. Als dat niet werkt wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via de Sociale Media. Zij kunnen dan met je meekijken of je account wel goed is geactiveerd.
Badge +3
Inloggen lukt zo te zien, want je naam staat rechtsboven.
Hi Jouke dank voor deze snelle reactie.
is het mogelijk mijn account te verwijderen?
dan maak ik een nieuw profiel aan
kan dat met hetzelfde e-mail adres dan?
Ik begreep dat mijn reishistorie sowieso bewaard blijft en gekoppeld aan mijn huidige kaart.
Daarvoor kun je contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. In mijn vorige reactie vindt je een linkje naar de overzichtspagina met alle mogelijkheden.

Dit bericht is aangepast.
Inloggen lukt zo te zien, want je naam staat rechtsboven.

Daar is helaas ook alles mee gezegd. Ik kan geen enkele andere optie aanklikken met betrekking tot facturen of reishistorie en dat is het voornaamste wat ik wil zien.
Badge +3
...
Spijtig genoeg heb ik ook ervaring met dit probleem.

Gedurende meer dan een jaar kreeg ik op mijn werklaptop in max de helft van mijn inlogpogingen effectief toegang tot mijn account. De rest van de tijd zag ik mijn e-mailadres wel staan, maar verder geraakte ik niet.

Uiteindelijk maar geprobeerd om op mijn tablet in te loggen. Dit lukt in 99% van de gevallen wel.

Heeft u een smartphone of tablet? Dan zou ik zo proberen in te loggen.
Badge +3
...

Heeft u een smartphone of tablet? Dan zou ik zo proberen in te loggen.

Krijg exact dezelfde melding op smarphone (iPhone 7+)

Wellicht is het beter om terug te gaan naar uploaden op mn ov chipkaart en dat hele rekening rijden te vergeten. Zo Flex vind ik het namelijk allemaal niet.
Het lijkt mij echt het beste idee om zo snel mogelijk even contact op te nemen met onze Klantenservice Fabulicious, zo kunnen we kijken of we het probleem kunnen verhelpen. Mijn collega Jouke NS heeft eerder al een link geplaatst naar de Klantenservice.
I have exactly the same problem....
I'm sorry to read that you're experiencing the same problem, HaagseDave. As my colleagues have advised Fabulicious as well, I would recommend to contact our Customer Service for this, preferably via Social Media.
Hoi kan er nog steeds niet in! niet met een ander email adres en via customer service mijn account laten verwijderen om na 24 uur weer aan te maken.. nou mooi niks... maaaar wat wel verfrissend is, is dat ik een variatie in de foutmelding heb ontvangen...

Ik vind het erg naar om te lezen dat je nog steeds problemen hebt, Fabulicious, ondanks contact met onze Klantenservice. Ik kijk graag of ik misschien iets kan kan vinden. Zou je mij een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Update: Oorzaak gevonden! Toevallig heb ik recentelijk een andere case gehad met een vergelijkbaar probleem, waarbij deze veroorzaakt werden door een lokale blokkade als gevolg van een Firewall. Dit heb ik eerst getest en bleek ook in het geval van Fabulicious de oorzaak te zijn!

Voor de meelezers: Zoals blijkt uit deze case is het goed mogelijk dat er een lokale invloed is wat een probleem veroorzaakt bij een Mijn NS account. Om die reden vragen we ook meestal om cookies te verwijderen en anders browsers te proberen, gezien dit vaak al vele van deze lokale invloeden corrigeert. Probeer echter ook alert te zijn op de invloed van Firewalls of VPN's die ook effect kunnen hebben. Mocht je er zelf niet uitkomen en je de problemen alsnog niet zelf kunnen oplossen, dan kan er altijd contact opgenomen worden met onze Klantenservice. We kunnen in ieder geval onderzoeken wat er aan de hand is!
Dank voor de genomen moeite om dit op te lossen Stijn!
Ook ik heb problemen met het inloggen bij mijn NS.
Zo pakt hij mijn wachtwoord niet. Als ik op wachtwoord vergeten klik en vervolgens mijn e-mailadres invul hoor ik een mail te krijgen. Maar deze krijg ik niet (ook niet in mijn spam). Als probeer te bellen met de klantenservice hoor ik helaas dat het even kan duren voordat ik aan de beurt ben.

Nu vraag ik mij af wat ik kan doen, want ik heb het nodig om gemaakte kosten te declareren.
Goedenavond Mijn reis en welkom bij de NS Community!

De situatie die jij beschrijft heeft een iets andere oorzaak dan waar Fabulicious last van had. 🙂 In jouw geval heb je waarschijnlijk ooit een uitnodiging gekregen om een Mijn NS account aan te maken, maar ben je daar nooit op ingegaan. Die uitnodiging zorgt nu voor de problemen die je ervaart. Als je mij een privébericht (klik op mijn naam, knop stuur bericht) stuurt met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres, los ik het voor je op!
Ik heb nog geen privébericht ontvangen van Mijn reis. @Mijn reis heb je nog hulp nodig?
Update: Ik heb een privébericht ontvangen en heb het probleem van Mijn reis opgelost. Het ging inderdaad om het hierboven beschreven probleem.

Reageer