beantwoord

inloggen mijn ns

• 27 mei 2021
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Kan al een paar maanden niet inloggen in mijn ns heb al een nieuw wachtwoord gedaan opnieuw geinstalleerd helaas zonder resultaat  

Weet dat er vandaag een storing is maar fat wsd het gisteren en de dagen ervoor niet.waardeloos

icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 mei 2021, 12:31

Goedemiddag Hilverd2321 en welkom bij de NS Community!

De storing is inmiddels al bijna een week gaande ben ik bang. Als jij al langer problemen ervaart met je Mijn NS account zal er in jouw geval waarschijnlijk iets anders aan de hand zijn, maar zolang de storing actief is kunnen we dat erg lastig onderzoeken. Ik zou je willen adviseren om komende week contact op te nemen met onze Klantenservice. Hopelijk is de storing dan verholpen en kunnen we kijken wat er met jouw account aan de hand is. De Klantenservice is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Bekijk origineel

7 reacties

De storing is inmiddels al bijna een week gaande ben ik bang. Als jij al langer problemen ervaart met je Mijn NS account zal er in jouw geval waarschijnlijk iets anders aan de hand zijn, maar zolang de storing actief is kunnen we dat erg lastig onderzoeken. Ik zou je willen adviseren om komende week contact op te nemen met onze Klantenservice. Hopelijk is de storing dan verholpen en kunnen we kijken wat er met jouw account aan de hand is. De Klantenservice is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Reputatie 5

De storing is inmiddels al bijna een week gaande ben ik bang.

Een storing is altijd erg vervelend en dat kan natuurlijk eens gebeuren, er zal geen bedrijf zijn waar zoiets nooit voorkomt. Dus alle begrip hiervoor.
Maar een storing die al bijna 1 week duurt...en dat voor zo’n groot bedrijf als NS…..Ik vind dat wel treurig hoor. Hoelang moeten we hier nog begrip voor hebben? Is het niet gewoon een beetje een rommeltje bij de ICT van NS?

Wij hadden het liever ook anders gezien. Je kan zelf invullen of je daar begrip voor hebt. We doen dit uiteraard niet met opzet.

Badge +3

Even mezelf knijpen… het werkt weer!

Reputatie 5

Zowaar……..!!

Reputatie 7
Badge +4

Nog niet helemaal @Robert B. Ik krijg in Mijn NS nog steeds:

Op dit moment kan het systeem de producten op uw OV-chipkaart niet ophalen

MacOS 11.4, Safari, 27 inch iMac, i7, ruim geheugen en opslag.

Reputatie 4

De storing is inmiddels al bijna een week gaande ben ik bang.

Een storing is altijd erg vervelend en dat kan natuurlijk eens gebeuren, er zal geen bedrijf zijn waar zoiets nooit voorkomt. Dus alle begrip hiervoor.
Maar een storing die al bijna 1 week duurt...en dat voor zo’n groot bedrijf als NS…..Ik vind dat wel treurig hoor. Hoelang moeten we hier nog begrip voor hebben? Is het niet gewoon een beetje een rommeltje bij de ICT van NS?

Het lijkt nu eindelijk….. te zijn opgelost, maar bij NS ben je altijd weer bang dat het volgende week al weer fout gaat. Ik ben het met je laatste zin geheel eens. Zou toch eens goed de bezem doorheen moeten volgens mij. Ook de duur van deze storing is echt absurd lang geweest. Ik vind de voortdurende storingen bij NS mbt IC-systemen zeer verontrustend. Heb absoluut niet de indruk dat er ook maar enig verbeter programma is. Ik kan hier in ieder geval ook geen begrip meer voor hebben. Is meer lijdzaam toezien wanneer het eindelijk weer eens is opgelost.

Reageer