beantwoord

Inloggen Mijn NS lukt niet

Hallo,
Al een week lang krijg ik de onderstaande melding. Ik dacht eerst aan een tijdelijk ICT probleem (met de overgang naar de nieuwe stijl), maar als ik het forum afstruin lijkt het erop dat dit een terugkerend probleem is. Daarnaast kunnen andere mensen wel inloggen en lijkt het dus een probleem dat bij mijn account ligt. Ik zou graag weer willen kunnen inloggen op mijn NS.

"Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden."

p.s.
Het feit dat er een melding van wordt gemaakt zal zo zijn, maar de fout wordt niet opgelost, aangezien het al zeker een jaar een probleem is gezien de forum meldingen.
icon

Beste antwoord door Inge NS 5 november 2015, 16:12

Welkom op het forum gerben83!
Er is momenteel geen sprake van een storing in Mijn NS. Je zou daarom kunnen proberen of het via een andere browser wel werkt (Google Chrome, Mozilla Firefox of Safari bijv). Mocht dit het probleem niet oplossen, dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het forum gerben83!
Er is momenteel geen sprake van een storing in Mijn NS. Je zou daarom kunnen proberen of het via een andere browser wel werkt (Google Chrome, Mozilla Firefox of Safari bijv). Mocht dit het probleem niet oplossen, dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hallo Inge,

Het volgende heb ik gedaan:
- Andere browsers (IE, chrome, FF): werkt niet
- Ander apparaat: werkt niet
- Nieuw wachtwoord aanvragen: ik krijg de melding er is iets fout gegaan
- Chatten met Eva: Eva heeft hier geen protocol voor
- Bellen naar de service desk en een nieuw wachtwoord aangevraagd: mailtje komt niet aan

Inloggen op dit forum gaat ook fout, d.w.z. elke keer als ik wil inloggen heb ik onjuiste gegevens ingevoerd en moet ik mijn wachtwoord opnieuw aanvragen en opvoeren.

Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met mijn e-mailadres. Alleen nu is de vraag wat en kunnen jullie er iets aan doen?
Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het emailadres waarop jouw account staat? Dan ga ik kijken waarom het niet lukt, en hoe we dit kunnen oplossen.
Ik heb inmiddels van Gerben vernomen dat het inloggen in zijn Mijn NS account weer mogelijk is. Door een storing was dat tijdelijk niet mogelijk.
Dus toch een storing. Ik kan ook niet inloggen. En ik heb nog steeds mijn 40 Euro niet terugbetaald gekregen.
Dus toch een storing. Ik kan ook niet inloggen. En ik heb nog steeds mijn 40 Euro niet terugbetaald gekregen.

Is het inmiddels gelukt? Gister hadden we onderhoud aan het systeem waardoor het tot ongeveer 21:00 niet mogelijk was om in te loggen. Als je een aanvraag hebt gedaan voor restitutie, wordt dit altijd binnen maximaal 4 weken naar je rekening overgemaakt.

Reageer