Al een week lang krijg ik de onderstaande melding. Ik dacht eerst aan een tijdelijk ICT probleem (met de overgang naar de nieuwe stijl), maar als ik het forum afstruin lijkt het erop dat dit een terugkerend probleem is. Daarnaast kunnen andere mensen wel inloggen en lijkt het dus een probleem dat bij mijn account ligt. Ik zou graag weer willen kunnen inloggen op mijn NS.
"Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden."
p.s.
Het feit dat er een melding van wordt gemaakt zal zo zijn, maar de fout wordt niet opgelost, aangezien het al zeker een jaar een probleem is gezien de forum meldingen.
Beste antwoord door Inge NS
Welkom op het forum gerben83!
Er is momenteel geen sprake van een storing in Mijn NS. Je zou daarom kunnen proberen of het via een andere browser wel werkt (Google Chrome, Mozilla Firefox of Safari bijv). Mocht dit het probleem niet oplossen, dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel
Er is momenteel geen sprake van een storing in Mijn NS. Je zou daarom kunnen proberen of het via een andere browser wel werkt (Google Chrome, Mozilla Firefox of Safari bijv). Mocht dit het probleem niet oplossen, dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.