Hallo NS,
Gisteravond kon ik nog inloggen in Mijn NS via de NS App. Nu krijg ik na het inloggen steeds de melding “Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw”.
Als ik via de website probeer in te loggen in Mijn NS krijg ik de melding dat de gegevens overeenkomen met een ander NS account. Ik moet dan ter verificatie mijn OV chipkaart nummer invoeren. Na het invoeren krijg ik de melding dat de gegevens niet geverifieerd kunnen worden.
Ik heb de NS klantenservice al gebeld en na drie kwartier kreeg ik te horen dat ze niks voor me konden doen en geen oplossing hebben omdat ze niet weten wat het probleem is.
Ik vind dit echt heel klantonvriendelijk.
Beste NS, ik wil weer toegang tot Mijn NS hebben. Help me alstublieft !
Beste antwoord door Stijn NS
Update: In dit geval bleek er werkelijk sprake te zijn van het gevolg van een storing, waardoor sommige mensen gisteravond problemen hadden met inloggen en onterecht gevraagd werden om verificatiegegevens. De oorzaak hiervan is inmiddels gevonden en wordt momenteel opgelost. Inloggen zou later vandaag of later deze week weer moeten kunnen.