beantwoord

inloggen Mijn NS zowel via NS App en via website werkt niet

• 6 juli 2020
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo NS,

Gisteravond kon ik nog inloggen in Mijn NS via de NS App. Nu krijg ik na het inloggen steeds de melding “Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw”. 

Als ik via de website probeer in te loggen in Mijn NS krijg ik de melding dat de gegevens overeenkomen met een ander NS account. Ik moet dan ter verificatie mijn OV chipkaart nummer invoeren. Na het invoeren krijg ik de melding dat de gegevens niet geverifieerd kunnen worden.

Ik heb de NS klantenservice al gebeld en na drie kwartier kreeg ik te horen dat ze niks voor me konden doen en geen oplossing hebben omdat ze niet weten wat het probleem is.

Ik vind dit echt heel klantonvriendelijk. 

Beste NS, ik wil weer toegang tot Mijn NS hebben. Help me alstublieft !

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 juli 2020, 12:59

Update: In dit geval bleek er werkelijk sprake te zijn van het gevolg van een storing, waardoor sommige mensen gisteravond problemen hadden met inloggen en onterecht gevraagd werden om verificatiegegevens. De oorzaak hiervan is inmiddels gevonden en wordt momenteel opgelost. Inloggen zou later vandaag of later deze week weer moeten kunnen.

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Fanny!

Ik snap dat dit onwijs frustrerend is. Ik wil je wel aangeven dat wij vanavond wat problemen hebben met MijnNS, dus houdt hier rekening mee. Dan over de melding die je krijgt, vermoedelijk heb je twee accounts en dit blokkeert elkaar. Er dient dan in een van de accounts wat wijzigen gedaan te worden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen dan met je mee kijken en deze wijzigen doen. 

Beste Sanne NS,

Ik heb slechts 1 account en kon hiervoor zonder problemen inloggen op de website. Dus dat kan niet het probleem zijn.

Met verbazing lees ik dat je aangeeft dat ik hiervoor contact kan opnemen met de klantenservice. De klantenservice die ik vandaag drie kwartier telefonisch heb gesproken en aangeeft niks voor mij te kunnen doen ! Ik vind het een belediging dat je mij naar de klantenservice terug stuurt. Ik voel me niet serieus genomen.

Graag ontvang ik een reactie van de NS waar ik wel wat aan heb zodat ik weer kan inloggen op de website.

Hoi Fanny!

Ik snap dat dit onwijs frustrerend is. Ik wil je wel aangeven dat wij vanavond wat problemen hebben met MijnNS, dus houdt hier rekening mee. Dan over de melding die je krijgt, vermoedelijk heb je twee accounts en dit blokkeert elkaar. Er dient dan in een van de accounts wat wijzigen gedaan te worden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen dan met je mee kijken en deze wijzigen doen. 

Willen jullie nu eindelijk eens stoppen met het minimaliseren van de problemen (vanavond wat problemen). Mijn NS is de afgelopen 5 jaar een gigantisch probleem en jullie kunnen het maar niet oplossen. Doe hier nu eens wat aan. We hebben al meer dan 7000 topics met Mijn NS problemen. Krijgen we een feestje als we de 10.000 gepasseerd zijn??? Ik vind dit echt enorm beschamend en kan mij de reactie van Fanny volledig voorstellen die, net als zovelen klanten voor haar, naar jullie niet werkende klantenservice wordt teruggebonjourd.   

Ik vind het vreemd om te lezen dat je geheel niet geholpen zou kunnen worden, Fanny. Bij sommige problemen kan er enige tijd overheen gaan om het volledig op te lossen, maar we zouden alles moeten kunnen verhelpen. Ik kijk graag even mee wat er precies aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?

@Pingpong Ik begrijp en deel je frustratie. Ook ik ben van mening dat er nog steeds te veel problemen zijn met deze systemen. Ik hoop echter dat je begrijpt dat wij als Moderators enkel boodschappers zijn hierin. Wij geven als Klantenservice geregeld feedback door naar de verantwoordelijke afdelingen, gezien deze vele fouten ons werk er ook niet bepaald makkelijker op maakt. Geregeld zo tekeer gaan tegen ons als Moderators heeft echter totaal geen meerwaarde.

Ja maar dat de klant wordt teruggestuurd naar de klantenservice is toch ook niet de eerste keer. Het zou handig zijn als jullie hier iets van leren…..

Update: In dit geval bleek er werkelijk sprake te zijn van het gevolg van een storing, waardoor sommige mensen gisteravond problemen hadden met inloggen en onterecht gevraagd werden om verificatiegegevens. De oorzaak hiervan is inmiddels gevonden en wordt momenteel opgelost. Inloggen zou later vandaag of later deze week weer moeten kunnen.

Reageer