beantwoord

inloggen MijnNS

• 4 april 2015
  • 1 reactie
  • 5774 Bekeken

Sinds afgelopen vrijdag kan ik niet meer inloggen op MijnNS. Na proberen in te loggen verschijnt het volgende scherm:

"Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Hoe nu verder?
*Probeer het opnieuw
*Terug naar de vorige pagina"

Ik moet mijn reiskosten doorgeven aan mijn werkgever om deze gedeclareerd te krijgen. Hoe kan ik wel inloggen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 7 april 2015, 12:21

Matias, welkom op het NS serviceforum. Balen dat je niet kan inloggen op MijnNS. Heb je het vandaag al geprobeerd? Indien het nog steeds niet lukt, mag je mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens je e-mailadres (waarmee je inlogt) Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Matias, welkom op het NS serviceforum. Balen dat je niet kan inloggen op MijnNS. Heb je het vandaag al geprobeerd? Indien het nog steeds niet lukt, mag je mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens je e-mailadres (waarmee je inlogt) Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer