beantwoord

Inloggen MijnNS

• 17 februari 2018
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

Ik probeer de laatste weken in te loggen op MijnNS. Echter, door de helpdesk is geconstateerd dat ik kennelijk 2 keer een account heb aangevraagd en na helpdesk bemiddeling zou ik een nieuw pasword opgestuurd krijgen om opnieuw te kunnen inloggen. Echter, ik krijg een email url om mijn password opnieuw in te stellen en als ik dit gedaan heb dan krijg ik ook netjes een bevestiging dat dit gebeurd is. Helaas kan ik nog steeds niet inloggen bij MijnNS ondanks dat ik de activeringscode invul.

Iedere keer de melding dat door technische problemen het net mogelijk is etc.... Neem contact op met de helpdesk! Op deze manier zit ik in een cirkel war ik niet doorheen om. Wat nu??!!
icon

Beste antwoord door Chiel NS 5 maart 2018, 12:07

Het probleem van GA Ooms is inmiddels verholpen.

Zit je zelf met een probleem met Mijn NS waardoor je niet in kan loggen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij kunnen kijken waar het probleem ligt en een passende oplossing bieden.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond GA Ooms, welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat je tegen problemen aan blijft lopen met je Mijn NS account. Weet je of er al eens is geprobeerd om je account te verwijderen, zodat je het opnieuw aan kan maken?

Ik denk dat dat de beste oplossing is. Als je wil dat ik dat voor je doe, kan je mij een privébericht sturen met:

Voorletters en achternaam
Geboortedatum
Postcode + huisnummer
E-mailadres

Als ik dat van je heb pak ik het graag op.
Dag Chiel, Volgens mij gaat het tot omdat ik kennelijk meer dan NS account heb gecreëerd in het verleden met de navolgende email accounts: (emailadres verwijderd wegens privacy)

Het eerste email account wil ik behouden, de overige 2 mogen worden verwijderd. Daarna heb ik een nieuwe activeringscode nodig voor het het eerste email account.

Ik weet niet wat er met mijn OV kaart gebeurt als ik ook mijn eerste email account laat verwijderen en opnieuw aanvraag!!?? Mijn OV kaart nummer is: (OV-Chipkaartnummer verwijderd wegens privacy)
Hallo GA Ooms,

Ik heb in je laatste bericht even een aantal gegevens verwijderd omdat dit een openbaar forum is. Iedereen kan deze gegevens zien en dat is niet de bedoeling. Ik wil je dan ook adviseren dit in een privébericht naar Chiel te sturen, zodat hij je verder kan helpen. Je kunt Chiel een bericht sturen door te klikken op zijn naam en vervolgens op "Stuur bericht". Mocht je verder nog vragen hebben laat het ons dan gerust even weten.
Het probleem van GA Ooms is inmiddels verholpen.

Zit je zelf met een probleem met Mijn NS waardoor je niet in kan loggen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij kunnen kijken waar het probleem ligt en een passende oplossing bieden.

Reageer