beantwoord

inloggen niet goed gegaan

  • 5 januari 2016
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Heb een account aangemaakt, krijg een email om op de link te klikken om te activeren, is gedaan, kon meteen door naar inloggen, maar... dan krijg ik het bericht dat ik eerst moet activeren.

Zo blijf ik doorgaan.

dus.. weer activeren, weer naar inloggen, weer het bericht dat ik eerst moet activeren.

wat nu?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 7 januari 2016, 20:11

Ik heb nog geen privébericht ontvangen. Dat mag natuurlijk alsnog.

Je mag met dit soort problemen altijd NS Klantenservice bellen. Zij kunnen nakijken of het aanmaken van een account goed is gemaakt, of dat er een fout is opgetreden.
Bekijk origineel

4 reacties

Dat schiet niet zo op inderdaad. Kan het zijn dat je eerder een MijnNS account met een ander e-mailadres hebt aangemaakt?
Nee, want elke keer krijg ik als antwoord dat er al een account is met mijn huidige emailadres
Zou je mij een privébericht willen sturen alkmaar? Graag daarin NAW-gegevens en mailadres(sen). Dan kan ik nakijken (en terugkoppelen) wat er aan de hand is.
Ik heb nog geen privébericht ontvangen. Dat mag natuurlijk alsnog.

Je mag met dit soort problemen altijd NS Klantenservice bellen. Zij kunnen nakijken of het aanmaken van een account goed is gemaakt, of dat er een fout is opgetreden.

Reageer