beantwoord

Inloggen niet mogelijk

• 25 juni 2017
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik had een NS account. Nu was ik mijn wachtwoord vergeten en die wilde ik opnieuw aanvragen. Ik krijg geen mail met een link en ook niet in mn spam. Klantenservice krijg ik na 15 min aan de lijn hangen ook niet te pakken.

Nieuw acc aanmaken, zelfde email ander ww.
Hier kan ik dus ook niet mee inloggen..

Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 11 juli 2017, 15:16

Ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen van NenaR.

Voor de meelezers: Mocht je problemen ondervinden met je MijnNS-account zoals NenaR had dat je geen nieuw wachtwoord toegestuurd krijgt maar ook geen nieuw account kunt aanmaken dan is het raadzaam even contact te zoeken met NS Klantenservice.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo NenaR, welkom op het NS Serviceforum.

Het lijkt erop dat er iets misgaat met je account. Wellicht is een eerdere aanvraag niet geactiveerd en lukt het daardoor nu niet om een nieuw wachtwoord toegestuurd te krijgen. Ik help je daar graag verder mee. Wil je mij een privébericht sturen met je voorletters, achternaam, postcode + huisnummer, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik met je kijken wat er aan de hand is.
NenaR, ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen van je. Is het inmiddels al opgelost?
Ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen van NenaR.

Voor de meelezers: Mocht je problemen ondervinden met je MijnNS-account zoals NenaR had dat je geen nieuw wachtwoord toegestuurd krijgt maar ook geen nieuw account kunt aanmaken dan is het raadzaam even contact te zoeken met NS Klantenservice.
Badge +3
Je hebt je best gedaan Annewil maar gezien het al weken lang niet reageren van NenaR denk ik dat het al lang opgelost is, en het een storing betrof.

En daarom dit topic net zo goed in zijn geheel verwijderd kan worden?
Ik snap dat je dit zo ziet Robert B, maar wij verwijderen zelden topics. Het kan zijn dat NenaR toch nog problemen ervaart en daarom houden we dit topic graag open.

Reageer