beantwoord

inloggen niet mogelijk

  • 17 november 2019
  • 13 reacties
  • 393 Bekeken

Beste mensen,

ik heb hetzelfde probleem als alle anderen die heer al geschreven hebben. Ik heb 2x geprobeerd mijn account te activeren met een toegestuurde code. 2x heb ik de app vernieuwd maar het lukt gewoon niet. Heel irritant, dat dit- zoals ik heer les - een probleem is wat steeds terugkeert. Ik beschik over 2 ov kaartjes die ik graag zou willen activeren . Kan iemand helpen?

De groetjes Eva

icon

Beste antwoord door Robert B 17 november 2019, 19:01

Het saldo in de NS app is sowieso alleen dat na de laatste handeling bij een NS apparaat. Uitloggen uit de app en opnieuw inloggen met je Mijn NS account helpt soms.

Zie voor het actuele saldo https://www.ov-chipkaart.nl/saldo-terugvragen/saldochecker.htm

Of download de (sterk verouderde) OV-chipkaart app https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-en-gebruik/gebruik/ov-chipkaart-app.htm

 

Bekijk origineel

13 reacties

OP het moment zijn mijn ov kaarten zonder abo, eentje anoniem en een met mijn gegevens. De App van NS op mijn Handy geeft vaak een automatiek update. Sinds het nieuwe update kan ik niet meer zien hoe veel geld erop staat en waar ik in en uitgecheckt ben. Dat was altijd heel makkelijk en ik wist altijd wanneer er weer geld op moet. Ik zou graag een email willen schrijven naar de klantenservice maar ik vind alleen telefoon (duur) en chat? 

Badge +3

Het saldo in de NS app is sowieso alleen dat na de laatste handeling bij een NS apparaat. Uitloggen uit de app en opnieuw inloggen met je Mijn NS account helpt soms.

Zie voor het actuele saldo https://www.ov-chipkaart.nl/saldo-terugvragen/saldochecker.htm

Of download de (sterk verouderde) OV-chipkaart app https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-en-gebruik/gebruik/ov-chipkaart-app.htm

 

Account Mijn NS aangemaakt maar ik kom er niet in vanwege een technische storing? Probeer het al een aantal dagen. Ik wil een Flex abonnement afsluiten maar dat is daardoor nu niet mogelijk. Wanneer is dit probleem opgelost?

Beste RonH, welkom bij de NS Community.

 

Kan je me vertellen welke foutmelding je krijgt? Je mag eventueel ook een printscreen toevoegen.

Ik krijg de melding:

Er is een fout opgetreden

We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.

Klantenservice consumenten probeer ik te bellen maar dat lukt ook al niet, nummer tijdelijk niet in gebruik? Via de chat maar geprobeerd, maar daar is het langer als 1 uur wachttijd? Gaat allemaal prima dus:unamused:

Probeer als “nieuwe ns-flex abonnee” in te loggen in “mijn NS” om te ontdekken hoe mijn reishistorie er uit ziet! na inloggen krijg ik de mededeling “Oeps er is iets………….!” Lees in NS/Community berichten van zgn. een maand geleden, is deze storing er nog steeds op 13-01-2020!!

Klantenservice consumenten probeer ik te bellen maar dat lukt ook al niet, nummer tijdelijk niet in gebruik? Via de chat maar geprobeerd, maar daar is het langer als 1 uur wachttijd? Gaat allemaal prima dus:unamused:

We hebben te maken gehad met een storing waardoor gesprekken niet binnenkwamen. Dat zorgt er vanzelfsprekend voor dat er een groter aantal gesprekken binnenkomt bij onze chatters dan dat vooraf ingeschat is. Inmiddels werkt alles weer en zou je telefonisch contact met onze collega's moeten krijgen. 

Goedemiddag Roel1949. Er is momenteel inderdaad een storing gaande waardoor het inzien van reisinformatie via je Mijn NS account niet werkt, maar dit is nu een week gaande, niet een maand. Misschien dat je een bericht hebt gelezen van een andere storing een maand terug die destijds ook is opgelost.

Dank voor je reaktie Stijn!

Hallo Eva56, welkom op de NS Community. 

 

Het spijt me, maar ik begrijp je niet helemaal. Je Mijn NS-account kan je niet activeren via de app, maar via de mail (en dan moet je op onze site terechtkomen). Wat voor kaartjes wil je activeren?

Beste Maxim, 

Ik heb 2 verschillende ov kaartjes. Tot nu toe functioneerde alles goed, maar dan moest ik een update maken en sindsdien functioneert niets meer. Ik heb een lang tijd geleden al een account aangemaakt. Ik kan inloggen met mijn e-mail en passwort maar aan het eind zegt die dat er een storing is en ik het op een andere tijd opnieuw zal proberen. Ik heb dat verhaal heer al vaker gelezen. Het is precies hetzelfde. Mijn klantennr. is editverwijderd door moderator. Misschien kun je er alles terugzetten en ik begin opnieuw?

De groeten Eva

Twee OV-chipkaarten? Met abonnementen dan? Wat voor update? Als je wilt dat er naar je account wordt gekeken, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk kom je dan verder!

Reageer