beantwoord

Inloggen NS website

• 5 februari 2016
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Wanneer ik probeer in te loggen om mijn reisgegevens te bekijken, krijg ik een foutmelding. Er wordt aangegeven dat er 'iets is fout gegaan' en dit wordt opgeslagen.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 februari 2016, 14:17

FrankaK, zou je het morgen nog eens willen proberen? Mocht het dan nog steeds niet lukken, dan kan ik je twee opties aanbieden:

- Bellen met mijn collega's via 030-7515155
- Een e-mail sturen naar forum@ns.nl met je kaartnummer, e-mailadres en een printscreen van de foutmelding. Ik pak je mail dan maandag op
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Franka, welkom op het forum.
Ik denk dat je 2 OV-chipkaarten in je account hebt gekoppeld, dat zorgt vaak voor dit soort foutmeldingen. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice, we kunnen je dan sneller helpen.
Wij zijn 24/7 bereikbaar via 030-7515155, Twitter of livechat via onze website.
Beste Jan,

bedankt voor je bericht. Ik heb helaas geen 2 OV-chipkaarten dus dat kan het niet zijn. Daarnaast heb ik wel log ik wel eens vaker in en dat zonder problemen.
FrankaK, zou je het morgen nog eens willen proberen? Mocht het dan nog steeds niet lukken, dan kan ik je twee opties aanbieden:

- Bellen met mijn collega's via 030-7515155
- Een e-mail sturen naar forum@ns.nl met je kaartnummer, e-mailadres en een printscreen van de foutmelding. Ik pak je mail dan maandag op
Bedankt Sivan, dat ga ik doen.

Reageer