beantwoord

Inloggen op de mijn ns app werkt niet


Ik kan op allerlei manieren inloggen op mijn ns, maar niet op de app. Ik krijg steevast de melding OEPS er is is mis gegaan. Probeer het later opnieuw. Dat zie ik nu al 3 dagen.
Mijn account is ook al door een van uw medewerkers met goedkeuring van mij verwijderd, maar het weekt nog steeds niet.
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 januari 2019, 11:18

Hmm, dan zou het niet aan het type telefoon mogen liggen. De software van je telefoon is up-to-date en de internetverbinding werkt ook gewoon?

Je kan overigens wel maar met 1 apparaat tegelijk ingelogd zijn. Je bent niet op een ander apparaat ingelogd? Ook dien je, om in te kunnen loggen via de App een account te hebben met een gekoppelde OV-chipkaart. Als er geen OV-chipkaart aan je account is gekoppeld is inloggen via de App niet mogelijk. Het is hierbij ook belangrijk dat je toestemming hebt gegeven om je reisgegevens in te kunnen zien.

Als je hier aan voldoet en inloggen lukt nog steeds niet, het verwijderen van het account werkt ook niet, dan kan je het beste even een bericht sturen naar de App Support. Dit kan in de App via 'meer' - 'App Support' - 'contact App Support'.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Even de app verwijderen en opnieuw installeren?
Al 2 keer geprobeerd.
Werkt ook niet.
Updates zijn ook niet beschikbaar.
Net een andere telefoon geprobeerd deze doet het wel?
Hi Hans. Welkom bij de Community!

Wat vreemd zeg! Welk type telefoon heb je precies?
iPhone 7 plus
Hmm, dan zou het niet aan het type telefoon mogen liggen. De software van je telefoon is up-to-date en de internetverbinding werkt ook gewoon?

Je kan overigens wel maar met 1 apparaat tegelijk ingelogd zijn. Je bent niet op een ander apparaat ingelogd? Ook dien je, om in te kunnen loggen via de App een account te hebben met een gekoppelde OV-chipkaart. Als er geen OV-chipkaart aan je account is gekoppeld is inloggen via de App niet mogelijk. Het is hierbij ook belangrijk dat je toestemming hebt gegeven om je reisgegevens in te kunnen zien.

Als je hier aan voldoet en inloggen lukt nog steeds niet, het verwijderen van het account werkt ook niet, dan kan je het beste even een bericht sturen naar de App Support. Dit kan in de App via 'meer' - 'App Support' - 'contact App Support'.

Reageer