beantwoord

Inloggen op Mijn NS app lukt niet?

  • 31 maart 2019
  • 15 reacties
  • 821 Bekeken

Hey!

Ik heb net een Mijn NS account aangemaakt en ik heb het account geactiveerd. Nu probeer ik daarmee in te loggen op de app, maar het weigert steeds. Mijn emailadres heeft een "-@". Waarom lukt het wel om in te loggen op de site maar niet in de app? Very frustrating.
icon

Beste antwoord door Iris NS 31 maart 2019, 16:39

Welkom bij onze NS Community, Shub25 :)

Wat jammer dat het inloggen via de website wel lukt, maar via de app niet. Kun je me aangeven wat voor foutmelding je krijgt?
Bekijk origineel

15 reacties

Welkom bij onze NS Community, Shub25 :)

Wat jammer dat het inloggen via de website wel lukt, maar via de app niet. Kun je me aangeven wat voor foutmelding je krijgt?
Beste Shub25, kunnen wij nog iets voor je doen? 🙂
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zijn er nog steeds problemen dan? Dit is 1 maand geleden :(

Ik wil ook hulp s.v.p.
Hoi Frits204,

We weten er vanaf, het ligt nu bij onze IT-afdeling om het euvel opgelost te krijgen. Mijn excuus voor het ongemak.
Badge +3
Bij Gmail is er een optie:

Je kan door het toevoegen van het + -teken aan je email adres, aliassen voor je Gmailaccount maken.
Gmail houdt namelijk geen rekening met tekst wat tussen een + -teken en de @ staat en stuurt de e-mail gewoon door aan het account wat voor het + -teken staat.
Vooral voor aanmeldingen bij websites kan dit echt een uitkomst zijn, je hoeft dan maar een keer een filter aan te maken om alle nieuwsbrieven te voorzien van een label of het postvak in over te laten slaan.
Enkele voorbeelden (uitgegaan van het email adres: voorbeeld@gmail.com):
  • voorbeeld+blog@gmail.com
  • voorbeeld+tips@gmail.com
  • voorbeeld+nieuwsbrief@gmail.com
Hoi Frits204,

We weten er vanaf, het ligt nu bij onze IT-afdeling om het euvel opgelost te krijgen. Mijn excuus voor het ongemak.

Hi Danny, het ligt daar, maar gaan ze er ook wat aan doen? Ik kan mijn NS niet gebruiken zo. Enig idee wanneer ze dit gaan verhelpen? Zo zonde dit.


Zeker, ik kan je echter nog geen prognose geven wanneer het zal zijn opgelost.
Badge +3
Meestal ligt het niet aan het e-mail adres maar aan tekens zoals :/<>@? in je wachtwoord, als de app het niet doet maar de website wel.
Weer niet hoe lang de iT nodig heeft. Maar ik heb het zelfde euvel al meer dan een paar maanden.
Krijg elke keer de zelfde ... opmerking te zien. Gaan ze er nog wat aan doen??? Of tieft die app weg.



Ik wil je adviseren hierover contact met de collega's op te nemen, Jeroen 123456789. Via de feedbackmogelijkheid in de app kom je direct in contact met de makers van de app. Zij kunnen je over het algemeen het beste helpen met dit euvel.
Heb ik gedaan. En een algemeen bericht terug gehad. Dat ze het ging meenemen in iets. Geen idee maar ieder geval een antwoord waar je niks aan hebt.
Het enige advies wat ik je kan geven is de app verwijderen en opnieuw installeren. Ik snap dat je daar ook niet echt mee vooruit komt. Kun je me een privebericht sturen met je Naam, Adres, Woonplaats en e-mailplaats. Dan ga ik kijken wat ik kan doen.
Na maanden nog steeds niet opgelost dus. Van alles geprobeerd, o. a ander wachtwoord. In mijn ns inloggen geen probleem. In de app lukt het niet om in te loggen, krijg steeds trillerig rood omlijnd kader om emailadres en wachtwoord. Jammer dat dit niet opgelost kan worden.
Ik ben met de situatie van Jeroen 123456789 bezig. Voor jou hetzelfde verzoek, Jennyjonker: Mag ik je gegevens in een privébericht? Dan ga ik ook voor jou kijken wat ik kan vinden.
Via privéberichten ben ik inmiddels bezig met een oplossing voor Jeroen 123456789. Van Jennyjonker heb ik helaas nog niets vernomen. Wordt vervolgd dus.

Reageer