beantwoord

Inloggen op Mijn NS app lukt niet?


Hey!

Ik heb net een Mijn NS account aangemaakt en ik heb het account geactiveerd. Nu probeer ik daarmee in te loggen op de app, maar het weigert steeds. Mijn emailadres heeft een "-@". Waarom lukt het wel om in te loggen op de site maar niet in de app? Very frustrating.
icon

Beste antwoord door Iris NS 31 maart 2019, 16:39

Welkom bij onze NS Community, Shub25 :)

Wat jammer dat het inloggen via de website wel lukt, maar via de app niet. Kun je me aangeven wat voor foutmelding je krijgt?
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom bij onze NS Community, Shub25 :)

Wat jammer dat het inloggen via de website wel lukt, maar via de app niet. Kun je me aangeven wat voor foutmelding je krijgt?
Beste Shub25, kunnen wij nog iets voor je doen? 🙂
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zijn er nog steeds problemen dan? Dit is 1 maand geleden :(

Ik wil ook hulp s.v.p.
Hoi Frits204,

We weten er vanaf, het ligt nu bij onze IT-afdeling om het euvel opgelost te krijgen. Mijn excuus voor het ongemak.
Badge +3
Bij Gmail is er een optie:

Je kan door het toevoegen van het + -teken aan je email adres, aliassen voor je Gmailaccount maken.
Gmail houdt namelijk geen rekening met tekst wat tussen een + -teken en de @ staat en stuurt de e-mail gewoon door aan het account wat voor het + -teken staat.
Vooral voor aanmeldingen bij websites kan dit echt een uitkomst zijn, je hoeft dan maar een keer een filter aan te maken om alle nieuwsbrieven te voorzien van een label of het postvak in over te laten slaan.
Enkele voorbeelden (uitgegaan van het email adres: voorbeeld@gmail.com):
  • voorbeeld+blog@gmail.com
  • voorbeeld+tips@gmail.com
  • voorbeeld+nieuwsbrief@gmail.com
Hoi Frits204,

We weten er vanaf, het ligt nu bij onze IT-afdeling om het euvel opgelost te krijgen. Mijn excuus voor het ongemak.

Hi Danny, het ligt daar, maar gaan ze er ook wat aan doen? Ik kan mijn NS niet gebruiken zo. Enig idee wanneer ze dit gaan verhelpen? Zo zonde dit.


Zeker, ik kan je echter nog geen prognose geven wanneer het zal zijn opgelost.

Reageer