beantwoord

Inloggen op Mijn NS app lukt niet?

• 31 maart 2019
  • 34 reacties
  • 2084 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Ik word er strak van. Reis nooit met de trein maar die ene keer dat ik wil inloggen lukt niet via app. Dit probleem bestaat a l 8 maanden. Kan prima inloggen via site. Maar niet via app. Via eerste e-mail adres kon ik nergens inloggen (8x geprobeerd). Dus maar nieuw email adres.

Waarom kan ik niet gewoon iemand bellen die me helpt? Wat een stelletje kluns

Nzen, wol gewoon inloggen voor 1 handeling (kaartje laten zien). Krijg meldi g dat wachtwoord niet klopt, maar blij knippen en plakken werkt deze wel op internet

Hoe kan ik dus mijn kaartje in app krijgen? Mijn printer is stuk en heb 2 emailadressen geprobeerd mar kan er niet in via de app

Hoi Ivette123 en welkom op de NS Community!

Wat vervelend dat je niet kan inloggen in jouw MijnNS account. Heb je hierover al contact gehad met de klantenservice? Zij kunnen namelijk meekijken onder de e-mailadressen om te zien of er een account onder zit. Zij kunnen je zelfs een nieuw wachtwoord sturen. 

Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Ik had op mijn oude telefoon ook al de app en ik was ingelogd. Op een gegeven moment was ik opeens uitgelogd en probeerde ik weer in te loggen. Na een jaar (vaak zat te app opnieuw te instaleren + een nieuwe telefoon) kan ik nog steeds niet inloggen. Zo te zien ben ik niet de enige. Ik zie veel opties staan die ik al geprobeerd heb. Misschien moet NS gewoon een nieuwe app maken?

Badge +3

Als het op je nieuwe telefoon niet lukt dan kan ik je niets anders adviseren dan https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/kan-niet-inloggen-op-de-app-maar-wel-op-de-site-49240#post429221

Wijzig je wachtwoord dus in iets simpelers… een ! mag in je wachtwoord, maar spaties of een . (punt) blijkbaar niet.

Vandaag voor het eerst een OV kaart (flex) gekregen, hetzelfde probleem met het inloggen op de NS app die blijkbaar al bijna een jaar niet word opgelost (prutsers).

Al de wanhoopskreten gelezen.

Vandaag 4 X contact gehad met klantenservice, wisselende antwoorden die er allemaal op neerkomen “IK WEET HET OOK NIET “ .

1 van de antwoorden : probeer het morgen maar weer misschien gaat het dan wel.

ONVOORSTELBAAR.

Mijn vraag: hoe nu verder???

Hallo KoosKoos, welkom op de NS Community. 

Ik kan me voorstellen dat je baalt van deze situatie. Ik kan zelf probleemloos in de app inloggen met mijn Mijn NS-account. Enkel wanneer het niet naar behoren werkt is de oplossing blijkbaar lastiger dan verwacht zou mogen worden. Ik snap dat dat vervelend is en mijn excuses daarvoor. Kan je wel gewoon inloggen via de site? Wat voor foutmelding krijg je via de app als je probeert om in te loggen? Gezien je contact met onze klantenservice niet erg vruchtbaar was, wil ik ook wel even met je meekijken, hiervoor mag je mij een privébericht sturen. Ik weet dat er gisteren en vandaag een probleem was met verlopen uitnodigingen voor het maken van een account en dat we even geen accounts konden verwijderen, maar als het verder via de app werkt, dan zou dat het probleem niet moeten zijn. 

Hallo Maxime,

De link aangeklikt voor “privébericht”maar zelfs deze werkt niet, inloggen geeft foutmelding (was nergens anders ingelogd).

Wil jou vriendelijk vragen om via mijn e-mail contact op te nemen.

Heb de klacht inmiddels ook gestuurd naar app@ns.nl

De foutmelding als ik op de app wil inloggen is dat deze even gaat schudden ten teken dat de gegevens fout zijn.

Op de pc inloggen is geen probleem.

Via de browser van mijn iPhone is het ook geen probleem, via de app is het een ramp.

Deze foutmeldingen komen ontzettend vaak naar voren op de community, dit is al meer dan 8 maanden bekend bij ns, dus mijn klacht is niet nieuw.

Ook contact gehad via chat, deze zeggen dat de klacht bekend is maar niet weten wat ik (en de vele andere ontevreden klanten) er aan kan doen.

Heb alles al geprobeerd wat op de community word aangedragen, app verwijderen en weer plaatsen, wachtwoorden veranderen etc. etc.

Het ligt duidelijk aan de app, onbegrijpelijk dat dit niet opgelost word.

Met vriendelijke groet, KoosKoos

Badge +3

Blijft een probleem, zie https://twitter.com/mvdbreemen/status/1226148293803114497

Ik wil graag inloggen op de app. Begreep dat er een storing was is deze al verholpen? Want je kan enkel zonder speciale tekens inloggen maar je moet een wel maken met speciale tekens..... is wel zo prettig om bij je treinkaartje te kunnen!

Een ! werkt niet, dat was al via de chat aangeraden.

Bij mij trouwens wel, 1Koffie! wordt gewoon geaccepteerd.

Reageer