beantwoord

Inloggen op Mijn NS app lukt niet?

  • 31 March 2019
  • 36 reacties
  • 3103 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Heb ik gedaan. En een algemeen bericht terug gehad. Dat ze het ging meenemen in iets. Geen idee maar ieder geval een antwoord waar je niks aan hebt.
Ik wil je adviseren hierover contact met de collega's op te nemen, Jeroen 123456789. Via de feedbackmogelijkheid in de app kom je direct in contact met de makers van de app. Zij kunnen je over het algemeen het beste helpen met dit euvel.
Weer niet hoe lang de iT nodig heeft. Maar ik heb het zelfde euvel al meer dan een paar maanden.
Krijg elke keer de zelfde ... opmerking te zien. Gaan ze er nog wat aan doen??? Of tieft die app weg.



Badge +3
Meestal ligt het niet aan het e-mail adres maar aan tekens zoals :/<>@? in je wachtwoord, als de app het niet doet maar de website wel.
Zeker, ik kan je echter nog geen prognose geven wanneer het zal zijn opgelost.
Hoi Frits204,

We weten er vanaf, het ligt nu bij onze IT-afdeling om het euvel opgelost te krijgen. Mijn excuus voor het ongemak.

Hi Danny, het ligt daar, maar gaan ze er ook wat aan doen? Ik kan mijn NS niet gebruiken zo. Enig idee wanneer ze dit gaan verhelpen? Zo zonde dit.


Badge +3
Bij Gmail is er een optie:

Je kan door het toevoegen van het + -teken aan je email adres, aliassen voor je Gmailaccount maken.
Gmail houdt namelijk geen rekening met tekst wat tussen een + -teken en de @ staat en stuurt de e-mail gewoon door aan het account wat voor het + -teken staat.
Vooral voor aanmeldingen bij websites kan dit echt een uitkomst zijn, je hoeft dan maar een keer een filter aan te maken om alle nieuwsbrieven te voorzien van een label of het postvak in over te laten slaan.
Enkele voorbeelden (uitgegaan van het email adres: voorbeeld@gmail.com):
  • voorbeeld+blog@gmail.com
  • voorbeeld+tips@gmail.com
  • voorbeeld+nieuwsbrief@gmail.com
Hoi Frits204,

We weten er vanaf, het ligt nu bij onze IT-afdeling om het euvel opgelost te krijgen. Mijn excuus voor het ongemak.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zijn er nog steeds problemen dan? Dit is 1 maand geleden :(

Ik wil ook hulp s.v.p.
Beste Shub25, kunnen wij nog iets voor je doen? 🙂
Welkom bij onze NS Community, Shub25 :)

Wat jammer dat het inloggen via de website wel lukt, maar via de app niet. Kun je me aangeven wat voor foutmelding je krijgt?

Reageer