beantwoord

Inloggen op mijn NS en inloggen op de NS Reisplanner Xtra App

Goedemorgen,

Het volgende probleem doet zich voor.
Als ik inlog op de website van NS wordt er gevraagd om mijn gegevens veder in te vullen (voorletter, achternaam enz).

Nadat ik deze stappen doorlopen heb en aangegeven wordt dat mijn account geactiveerd is doet zich de volgende foutmelding voor (Zie screenshot)

Inloggen op de NS Reisplanner app lukt hierdoor ook niet.

Wat ik geprobeerd heb tot nu toe is het in 3 verschillende browser geprobeerd te hebben (Microsoft Edge, Firefox & Chrome) allemaal de meeste recente versie.

Persoonlijk denk ik dat er iets niet goed gaat in mijn account.

Alvast bedankt voor tijd die er genomen wordt om naar dit probleem te kijken.
icon

Beste antwoord door Iris NS 26 oktober 2017, 16:57

Goedemiddag decerci en welkom op het NS Serviceforum :)

De afgelopen dagen kampen we helaas met een storing in de MijnNS omgeving. Ik kan nog niet zeggen wanneer dit opgelost, maar het ligt dus waarschijnlijk niet aan jouw persoonlijke account. Mocht je je abonnement hebben willen wijzigen via je account, of bijv. een gemiste check-uit hebben willen invullen, dan raad ik je aan om dit in orde te laten maken door één van mijn collega's van onze klantenservice. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag decerci en welkom op het NS Serviceforum :)

De afgelopen dagen kampen we helaas met een storing in de MijnNS omgeving. Ik kan nog niet zeggen wanneer dit opgelost, maar het ligt dus waarschijnlijk niet aan jouw persoonlijke account. Mocht je je abonnement hebben willen wijzigen via je account, of bijv. een gemiste check-uit hebben willen invullen, dan raad ik je aan om dit in orde te laten maken door één van mijn collega's van onze klantenservice. Excuses voor het ongemak!
Hoi iris,

Bedankt voor je reactie en duidelijk verhaal.
Ik wacht het in mijn situatie dan even af tot het probleem verholpen is.

Reageer