beantwoord

Inloggen op Mijn NS lukt niet

  • 27 juli 2018
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 2
Ik klik op Mijn NS, daarna op Inloggen Consumenten en krijg dan een pagina met alleen "Custom error page IAM." Dit gebeurt op alle computers die ik geprobeerd heb.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 juli 2018, 11:19

Goedemorgen Alex1. Helaas hebben we vanochtend last gehad van een storing in de Mijn NS systemen, die deze foutmelding veroorzaakte. Zo'n uur geleden is het probleem echter verholpen, dus je kunt nu weer je Mijn NS account in!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Ja, nu werkt het weer.
Goedemorgen Alex1. Helaas hebben we vanochtend last gehad van een storing in de Mijn NS systemen, die deze foutmelding veroorzaakte. Zo'n uur geleden is het probleem echter verholpen, dus je kunt nu weer je Mijn NS account in!

Reageer