beantwoord

Inloggen op Mijn NS werkt niet op iPhone

• 26 december 2019
  • 7 reacties
  • 149 Bekeken

Sinds kort werkt het inlogscherm van Mijn NS niet meer op mijn iPhone (iOS 13.3). Na het inloggen worden de lege velden voor gebruikersnaam en wachtwoord zonder verder foutmeldingen opnieuw aangeboden. Het inloggen met identieke gebruikersnaam en wachtwoord verloopt op mijn  Windowscomputer probleemloos. Aan de accountgegevens kan het dus niet liggen. 

icon

Beste antwoord door Robert Willem 27 december 2019, 12:46

De foutmelding ontstaat wanneer de optie "Alle cookies blokkeren" op de iPhone wordt geactiveerd. Alles werkt weer naar behoren nadat ik die had uitgezet.

Bekijk origineel

7 reacties

Dat had inderdaad de oplossing geweest! Fijn dat het weer werkt!

De foutmelding ontstaat wanneer de optie "Alle cookies blokkeren" op de iPhone wordt geactiveerd. Alles werkt weer naar behoren nadat ik die had uitgezet.

Kennelijk ben ik de eerste/enige met dit probleem.

Inloggen op Mijn NS genereert nu een foutmelding die bekend is bij de helpdesk van de NS App (zie hieronder)

Reputatie 7
Badge +3

Nee toch niet. Ik heb het uitgezocht!

👍

Nee toch niet. Ik heb het uitgezocht!

Reputatie 7
Badge +3

Er was afgelopen dagen nog iemand met dezelfde problemen, misschien toch een storing/wijziging?

Hallo Robert Willem en welkom bij de NS Community,

Wat vreemd zeg. Er is namelijk geen storing gaande. Ik wil je het advies geven om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Vervolgens je telefoon even uit en opnieuw aanzetten en hopelijk werkt alles dan weer. Laat je oNS weten of dit heeft gewerkt?

Reageer