beantwoord

Inloggen op Mijn OV chipkkaart lukt niet door ander e-mail-adres

Ik rijg steeds bericht dat mijn e-mailadres en wachtwoord niet kloppen nadat ik mijn e-mailadres had veranderd. Hoe los ik dat op?
icon

Beste antwoord door Denice NS 4 januari 2018, 21:49

Welkom op het Serviceforum, jhavangerwen.

Gaat het om Mijn NS of Mijn OV-chipkaart? Dit zijn namelijk twee verschillende websites. Mijn OV-chipkaart is niet in ons beheer. Als het om deze site gaat kan ik je alleen aanraden om even contact op te nemen met Klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980 (lokaal tarief). Indien het Mijn NS betreft kan je het beste even contact met ons opnemen via Twitter, Facebook of Live Chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het Serviceforum, jhavangerwen.

Gaat het om Mijn NS of Mijn OV-chipkaart? Dit zijn namelijk twee verschillende websites. Mijn OV-chipkaart is niet in ons beheer. Als het om deze site gaat kan ik je alleen aanraden om even contact op te nemen met Klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980 (lokaal tarief). Indien het Mijn NS betreft kan je het beste even contact met ons opnemen via Twitter, Facebook of Live Chat.
Denice, bedankt voor de oplossing. Via "Mijn OV-chipkaart" kan ik mijn gegevens nu gewoon weer vinden. Met de beste wensen voor 2018 en vriendelijke groet, J H A van Gerwen.
Fijn 🙂 Een gelukkig en gezond 2018 gewenst!

Reageer