beantwoord

Inloggen op NS app lukt niet!!

• 7 maart 2020
  • 12 reacties
  • 439 Bekeken

Ik heb al veel gelezen maar inloggen op de NS app lukt nog steeds niet.

Ik heb een Iphone XS.

icon

Beste antwoord door Denice NS 9 maart 2020, 12:07

Een uitroepteken zou ook geen probleem mogen zijn. Helaas zijn er binnen onze systemen nog steeds problemen wat betreft Mijn NS. Hierdoor kunnen velen op de app niet inloggen maar wel via onze website. Wanneer dit opgelost zal zijn zou ik jullie niet durven zeggen.

Bekijk origineel

12 reacties

Wat balen dat dit je al een hele tijd niet lukt! Heb je vreemde tekens in jouw wachtwoord als een apenstaartje bijvoorbeeld? Zo ja, zou je die dan willen vervangen door een uitroepteken?

Dit kan je doen via onze website. Laat je me weten of dat lukt?

Ik heb een streep  “-“ in mijn wachtwoord

Badge +3

Dat zou geen probleem moeten zijn, heb ik ook.

ik kan ook niet meer in de app inloggen. Op de ns site lukt het gewoon. Maar moet je in de ns app hetzelfde wachtwoord hebben als op de site of niet? Ik weet zeker dat het wachtwoord goed is en er zit een uitroepteken in dus het zou moeten kunnen denk ik.

Een uitroepteken zou ook geen probleem mogen zijn. Helaas zijn er binnen onze systemen nog steeds problemen wat betreft Mijn NS. Hierdoor kunnen velen op de app niet inloggen maar wel via onze website. Wanneer dit opgelost zal zijn zou ik jullie niet durven zeggen.

Erg jammer. Ik had op meer gehoopt…...

Kan sinds gisteren niet inloggen in de app

Heb van alles geprobeerd online inloggen lukt wel.

De App heeft frequent last van storing. Gelukkig lukt het nog wel via de tablet of de PC.

Hoi Kelkama58, welkom op de NS Community. 

Dit heeft inderdaad te maken met een storing in de app. Er zijn twee problemen. Inloggen werkt of helemaal niet of, wanneer je wel ingelogd bent, dan kun je via de app geen gegevens inzien. Inloggen in Mijn NS via een browser is gelukkig niet getroffen door deze storing, het beperkt zich tot de app. 

Ik heb het probleem ook. Dus het is nog niet opgelost. 

Ik heb het probleem ook. Inlog is goed, maar bij ophalen gegevens komt er: er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw.

Via de website kan ik wel inloggen, ovchipkaart is gekoppeld. Vreemd. 

Ik heb het probleem ook. Inlog is goed, maar bij ophalen gegevens komt er: er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw.

Via de website kan ik wel inloggen, ovchipkaart is gekoppeld. Vreemd. 

Dit heeft inderdaad te maken met een storing in de app. Er zijn twee problemen. Inloggen werkt of helemaal niet of, wanneer je wel ingelogd bent, dan kun je via de app geen gegevens inzien. Inloggen in Mijn NS via een browser is gelukkig niet getroffen door deze storing, het beperkt zich tot de app. 

Lijkt mij toch vrij duidelijk???

Reageer