Sinds 1 juni na een poging van een ns-medewerkster onze emailadressen aan te passen kunnen wij niet meer inloggen in onze accounts. Inmiddels 3-4 keer contact opgenomen met de NS maar het is een IT probleem en de IT’er moet er naar kijken. NS medewerkers vertellen er niets aan te kunnen doen het is een IT probleem. Weet Rogier van Boxtel hiervan. Conflicten in software, bugs etc., wij zijn beslist niet de eerste zie ik in de andere berichten die ook al weken zelfs maanden wachten. Wat is hier aan de hand?
Slecht geschreven software voor zo’n groot bedrijf?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedenavond cbr0ap en welkom bij de NS Community.
Ik begrijp je frustratie, en deel deze ook deels, maar ik zal je niets anders kunnen aangeven dan wat mijn collega's al hebben gedaan. Helaas wil er bij software wel eens iets mis gaan, zeker wanneer er overgegaan wordt van oude op nieuwe systemen. Ik vind het ontzettend vervelend dat dit bij jou ook het geval is, maar vaak hebben wij als Klantenservice te weinig mogelijkheden en kennis van de fouten om dit op te lossen of om hier meer informatie te geven. Het is dan aan onze achterliggende IT-afdeling om deze problemen op te lossen.
Ik zou je graag meer informatie willen geven hierover, maar helaas heb ik die niet.