beantwoord

Inlogproblemen mijn ns

• 3 april 2020
  • 6 reacties
  • 211 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Lange tijd geen gebruik gemaakt van mijn ns. Wil nu inloggen maar werkt niet meer. Vraag nieuw wachtwoord aan: krijg geen mail. Probeer een nieuw account aan te maken: kan niet, want mailadres is al bekend. Probeer met klantenservice te bellen (al daaaaaagen), nooit contact, alleen bandje dat het zo druk is en wordt na een  tijdje verbroken. Ben ten einde raad. Bankrekening moet gewijzigd worden, binnenkort wordt er een bedrag door u geïncasseerd,  maar dat gaat fout als ik de rekening niet kan aanpassen. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door loklok8 3 april 2020, 19:04

Als een automatisch incasso mislukt is krijgt u als eerste een e-mail met het verzoek om het bedrag alsnog over te maken per iDeal of per overboeking met een termijn van 7 dagen. Mocht u nog niet betalen dan krijgt u een acceptgiro thuis met een nieuw betalingstermijn van 17 dagen. Mocht u dan nog niet betalen dan krijgt u nogmaals een betaalherinnering met een termijn van 5 dagen. Daarna gaat het naar het incassobureau.

Maar voordat het zover komt. Heeft u al geprobeerd om de klantenservice in de lateavonduren te contacteren? Op die momenten is het namelijk veel rustiger.

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Jong7 en welkom bij de NS Community,

Zeer spijtig dat je geen nieuw wachtwoord ontvangt. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken waardoor dit komt. We kunnen dan je een nieuw wachtwoord toesturen of anders je oude account verwijderen zodat je een nieuw account aan kan maken. Hou er wel rekening mee dat het erg druk is bij onze klantenservice momenteel.

Onze  klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Hier heb ik dus helemaal niets aan. Ik krijg geen contact met de klantenservice, had ik al geschreven. Chatten, twitteren e.d doe ik niet aan. Al eens geprobeerd, zeer slechte ervaringen mee. Nooit oplossing gekregen via twitter. Waarom kan ik niet gewoon mailen? Als ik geen mailadres kan krijgen, dan laat ik het maar zitten. Dan merkt de NS vanzelf wel, dat er geen geld kan worden afgeschreven van de bestaande bankrekening en dan  komt er, hoop ik, wel een bericht, waarop ik schriftelijk of per mail op kan reageren.

Spijtig dat je het niet via een ander kanaal contact wilt leggen. Om te kunnen chatten heb je geen account nodig en het kost net zoveel moeite als het versturen van een e-mail. Je krijgt vanzelf een bericht terug, wat helaas wat langer duurt dan normaal.

Reputatie 6
Badge +1

Als een automatisch incasso mislukt is krijgt u als eerste een e-mail met het verzoek om het bedrag alsnog over te maken per iDeal of per overboeking met een termijn van 7 dagen. Mocht u nog niet betalen dan krijgt u een acceptgiro thuis met een nieuw betalingstermijn van 17 dagen. Mocht u dan nog niet betalen dan krijgt u nogmaals een betaalherinnering met een termijn van 5 dagen. Daarna gaat het naar het incassobureau.

Maar voordat het zover komt. Heeft u al geprobeerd om de klantenservice in de lateavonduren te contacteren? Op die momenten is het namelijk veel rustiger.

Waarschijnlijk moet je dan iets aan je account veranderen. Op een andere email of telefoon nummer ofzo.

Bedankt voor jullie reacties. Meest nuttig, die reactie van loklok8! Ik ga beslissen hoe ik het verder regel. Nogmaals, bedankt.

Reageer