beantwoord

Invoice errors

  • 2 januari 2019
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Hi,

When I click on Facturen in my NS account, I receive this message: 'Het is niet gelukt om uw facturen op te halen' and cannot view invoices for my past purchases. What is the way to fix this?

Thanks!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 januari 2019, 13:45

Good afternoon TCELIK and welcome to the NS Community!

I'm sorry to read that you're having these issues with your Mijn NS account. I can't tell for sure whats causing you to get this error without checking your account itself. I would recommend for you to contact our Customer Service, prefferably via Live Chat or Social media. My colleagues there will be able to help you further.
Bekijk origineel

4 reacties

Good afternoon TCELIK and welcome to the NS Community!

I'm sorry to read that you're having these issues with your Mijn NS account. I can't tell for sure whats causing you to get this error without checking your account itself. I would recommend for you to contact our Customer Service, prefferably via Live Chat or Social media. My colleagues there will be able to help you further.

Waarom. Geen PDF  invoices bij mij. Bestellingen ? 

Hallo Dasjimons, welkom op de NS Community. 

 

Ik begrijp je helaas niet helemaal. Wat wil je precies weten?

Badge +3

Als je een incasso hebt gekregen met iets over een bestelling dan is dat waarschijnlijk voor OV-fiets en/of Stallen op Rekening.

Kijk even bij je meest recente facturen. Als het om (een veelvoud) van € 3,85 gaat is het vrijwel zeker voor het huren van OV-fietsen. Dat wordt altijd rond dezelfde datum afgeschreven.

Reageer