beantwoord

Inzage reishistorie aanzetten werkt niet

• 3 juni 2019
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Ik probeer mijn NS inzage reishistorie aan te zetten, maar er gebeurd niets. Ik zet het steeds aan, maar blijf de rode meldingen houden. Ik heb ook maar 1 OV-chipkaart gekoppeld. Enig idee wat hier fout gaat?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 juni 2019, 15:34

Goedemiddag van_doorn en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt met het aanzetten van deze inzage. Nadat je de inzage hebt aangezet, zou je dan willen proberen om handmatig uit te loggen en opnieuw in te loggen? Ik heb het net even bij mijn eigen Mijn NS account getest en dit wordt gek genoeg niet automatisch meer gedaan. Na handmatig uitloggen en opnieuw inloggen kan ik de reistransacties weer inzien!
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag van_doorn en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt met het aanzetten van deze inzage. Nadat je de inzage hebt aangezet, zou je dan willen proberen om handmatig uit te loggen en opnieuw in te loggen? Ik heb het net even bij mijn eigen Mijn NS account getest en dit wordt gek genoeg niet automatisch meer gedaan. Na handmatig uitloggen en opnieuw inloggen kan ik de reistransacties weer inzien!
Hi Stijn, Bedankt voor je snelle reactie! Helaas geen succes 😞 Als ik reis historie aanzetten klik, laadt de website even en de pop-up verdwijnt. De rode tekst met "Om uw reishistorie in te kunnen zien moet u de optie 'inzage reishistorie' aanzetten." blijft nog steeds staan. Zijn er nog andere mogelijkheden?
Bedoel je hiermee dat je ook echt volledig hebt uitgelogd (via de knop 'Uitloggen rechtsboven) en opnieuw hebt ingelogd nadat je het inzien hebt aangezet? Puur de website verversen is niet voldoende.
Ja klopt, ik het meerdere malen geprobeerd. Ook inclusief het in en uit loggen. Helaas nog geen succes...
Wat je nog kunt proberen is eerst naar de pagina '(Mijn) producten' te gaan (balk bovenin, vrijwel middelste optie). Daar staat als het goed is ook de OV-chipkaart vermeld waar het om gaat en heb je ook de mogelijkheid om je af of aan te melden voor het inzien van reisgegevens, dit kun je dan nog proberen.

Als ook dat niet werkt kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice.

Reageer