Inzicht

• 3 december 2020
  • 3 reacties
  • 411 Bekeken

Beste reizigers,

Wij werken als team aan een verbetering van MijnNS (in opdracht van NS). Hierbij hadden we het idee om de gebruiker inzichten te laten zien over hun reisgegevens. Onze vraag aan jullie is dan welke inzichten jullie handig lijken en verlangen om te zien. 

Mvg,

DJ P. (HAN Arnhem)

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wil niet gelijk flauw doen, maar is het niet beter om eerst problemen en bugs op te lossen, voor er weer allerlei nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd?

Daarnaast zijn de reisgegevens al beschikbaar via Mijn NS, dus ik snap niet helemaal wat daar nog voor inzicht bij zou moeten.

Ik zou wel graag inzicht willen hebben in mijn reiskosten en hoe ik geld kan besparen!

Hmmm, Dit klinkt niet heel erg diepgaand… Ik kan me voorstellen dat mensen eerder inzicht willen hebben in zaken die iets meer informatie verschaffen. Ik ben hier niet de expert, laat ik dat vooropstellen. Maar ik ben altijd wel nieuwschierig naar het effect dat ik heb op de natuur, best wel een spelend onderwerp op dit moment.

Ik zou wel graag inzicht willen hebben in mijn reiskosten en hoe ik geld kan besparen!

Reageer