beantwoord

inzicht keuzedagen is bij mij niet mogelijk?

• 23 november 2015
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

ik wil on-line inzien welke keuzedagen ik nog heb.
Bij vriend van mij is dat wel mogelijk, maar bij mij wordt die optie niet gegeven. We hebben die verschillende mogelijkheden vergeleken bij mijn ns, echt bizar dat verschil.
Hoe kan dat? Beiden 60+ met keuzedagen. Beiden geregistreerd bij NS.

Ik wil ook zien tot wanneer de laatste keuzedag die ik heb opgehaald geldig is. Moet ik echt naar het station rijden om daar inzicht in te krijgen? Een aantal keuzedagen zijn al verlopen omdat ik geen inzicht in die data had. :(

Ik heb alle antwoorden hier al gelezen op het forum, die zijn niet van toepassing.
icon

Beste antwoord door JanH NS 24 november 2015, 10:14

Hoi nathair, welkom op het forum. Thom heeft het hier bij het juiste eind, bij een Dal Voordeel abonnement of een Voordeelurenabonnement dat in ons nieuwe administratieve systeem staat kan je de status van je Keuzedagen inzien. Is je Voordeelurenabonnement nog ondergebracht in onze oude administratie, dan kan dit niet. Het is gelukkig slechts een kwestie van tijd, we werken er hard aan dit ook voor jou inzichtelijk te maken. Wil je meer informatie over je eigen abonnement, of heb je vragen over je keuzedagen? Je kan altijd even contact opnemen met onze klantenservice, wij zijn 24/7 te bereiken via telefoonnummer 030-7515155 en op Twitter te vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het maakt uit of u een oud VDU heeft of een nieuw Dalvoordeelabonnement. Bij het laatste gaat het inzien gemakkelijk en bij het oude VDU niet. U heeft een VDU als u uw abonnement al lang heeft, steeds heeft verlengd en daarnaast met uw kaart zonder keuzedag ook tussen 16.00 en 18.30 met korting kunt reizen.

Het verschil lijkt me daar te zitten.
Hoi nathair, welkom op het forum. Thom heeft het hier bij het juiste eind, bij een Dal Voordeel abonnement of een Voordeelurenabonnement dat in ons nieuwe administratieve systeem staat kan je de status van je Keuzedagen inzien. Is je Voordeelurenabonnement nog ondergebracht in onze oude administratie, dan kan dit niet. Het is gelukkig slechts een kwestie van tijd, we werken er hard aan dit ook voor jou inzichtelijk te maken. Wil je meer informatie over je eigen abonnement, of heb je vragen over je keuzedagen? Je kan altijd even contact opnemen met onze klantenservice, wij zijn 24/7 te bereiken via telefoonnummer 030-7515155 en op Twitter te vinden.

Reageer