beantwoord

Inzien facturen niet mogelijk op MijnNS

• 12 maart 2019
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ook ik heb een probleem met het inzien van facturen op MijnNS en krijg de melding: Het is niet gelukt om uw facturen op te halen.

Ik zie hier dat hier de afgelopen maanden al verschillende topics over zijn aangemaakt maar er wordt nergens een oplossing geboden.

Hoe kan ik mijn facturen inzien en wanneer wordt dit probleem opgelost?
icon

Beste antwoord door Emma NS 26 maart 2019, 17:50

Helaas heb ik niets meer van Dlek gehoord. Mocht iemand anders hier ook last van hebben, dan kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

4 reacties

Ook het wijzigen van mijn NS Flex abonnement en het wijzigen van mijn IBAN nummer is niet mogelijk via MijnNS.
Beste Dlek, welkom bij onze Community!

Wat vervelend dat je je facturen niet in kunt zien en ook niks meer kunt wijzigen! Kun je mij een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres? Dan ga ik kijken of ik voor jou eenzelfde oplossing kan vinden. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te klikken op 'Stuur Bericht'.
Kan ik je nog helpen Dlek? 🙂
Helaas heb ik niets meer van Dlek gehoord. Mocht iemand anders hier ook last van hebben, dan kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice.

Reageer