beantwoord

Inzien reishistorie

• 9 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Ik kan in mijn NS niet de reishistorie van mijn treinreizen opvragen. Ik kreeg al dagen lang dezelfde foutmelding:
Mijn reishistorie (trein)
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.
Kan iemand dit verhelpen? Ik heb een overzicht nodig voor het declareren van reiskosten.

NB. Ik heb al jaren deze account en nog nooit problemen mee gehad.
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 oktober 2015, 09:19

Dit is een bekend probleem dat optreedt als er nog een verlopen OV-chipkaart aan uw account gekoppeld is. Als u die verwijdert (bij Mijn producten), dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dit is een bekend probleem dat optreedt als er nog een verlopen OV-chipkaart aan uw account gekoppeld is. Als u die verwijdert (bij Mijn producten), dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
Hoi Koenie, en welkom op het forum.

Wat vervelend dat dit nog steeds bij sommige gebruikers speelt. Ik ben het daarom even gaan navragen.

Een tijd geleden zijn er problemen geweest met betrekking tot de beschikbaarheid van het systeem dat de transacties van reizigers opslaat. Deze problemen zijn echter inmiddels verholpen dus het verbaast mijn collega's dat dit nog regelmatig voorkomt. Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw kaartnummer, volledige naam, e-mailadres en geboortedatum? Dan ga ik dit doorzetten en kijken of er toch nog iets moet gebeuren. Een privébericht stuur je door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken. Alvast bedankt!

Edit: ik heb 23-10 nog geen bericht gehad van Koenie.

Reageer