beantwoord

inzien reishistorie

  • 17 november 2015
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Mijn reishistorie (trein)
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.
Zie bovenstaande opmerking bij inzien volledige reishistorie.
Nadat ik mijn nieuwe kaart heb toegevoegd aan mijn account kan ik geen reishistorie meer opvragen om een claim in te dienen bij vertraging. Ik kan wel aan het einde van de maand een declaratie overzicht van de afgelopen maand in pdf krijgen. Oplossing van de klantenservice is een nieuw account aanmaken en huidig account verwijderen. Ik kan maar één account aanmaken op mijn email. Verwijderen doe ik liever niet, want nu kan ik nog een maandelijks overzicht maken.
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 november 2015, 14:55

Als er nog een verlopen kaart aan uw account gekoppeld is, dan is het probleem waarschijnlijk opgelost als u die bij Mijn producten uit uw account verwijdert.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Als er nog een verlopen kaart aan uw account gekoppeld is, dan is het probleem waarschijnlijk opgelost als u die bij Mijn producten uit uw account verwijdert.
bedankt, lukt nu wel na verwijderen oude kaartnummers

Reageer