beantwoord

is er iets aan de hand met de website?

• 5 maart 2020
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Ik moet voor mijn werk mijn reiskosten indienen, en normaal gaat dit helemaal vlekkeloos. Echter heb ik nu al 2 dagen lang dat mijn reizen niet meer te zien zijn. 

dit staat er:

Het is niet gelukt om de huidige instelling voor het tonen van uw reishistorie te bepalen. Probeer het later nog een keer

zowel op de website als de app. Maar ik heb niets aangepast in mijn instellingen, mijn kaart is ook nog geldig, dus ligt dit aan de website? Of is er iets mis?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 maart 2020, 10:41

Goedemorgen MariekeSP en welkom bij de NS Community!

Zoals Momo al heeft aangegeven kampen we inderdaad al een langere periode met instabiliteit in de Mijn NS systemen. Gisteren is er, hoe ik het begrijp, iets echt goed kapot gegaan, waardoor voor veel gebruikers geheel geen informatie meer inzichtelijk is.

Er wordt uiteraard hard gewerkt aan een oplossing, maar helaas is er voor ons nog geen prognose beschikbaar.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit ligt aan de website. MijnNS kampt al langere tijd iedere keer meer storingen waardoor je soms niet eens kan inloggen. Nu kunt je wel inloggen maar kan de reishistorie niet opgehaald worden, andere keren kun je weer niet de facturen bekijken of andere dingen. Het is echt schering en inslag.

Goedemorgen MariekeSP en welkom bij de NS Community!

Zoals Momo al heeft aangegeven kampen we inderdaad al een langere periode met instabiliteit in de Mijn NS systemen. Gisteren is er, hoe ik het begrijp, iets echt goed kapot gegaan, waardoor voor veel gebruikers geheel geen informatie meer inzichtelijk is.

Er wordt uiteraard hard gewerkt aan een oplossing, maar helaas is er voor ons nog geen prognose beschikbaar.

Reputatie 1

Ik heb nog een keer gekeken maar volgens mij is de storing voorbij. Je kunt in Mijn NS proberen gaan inloggen. 

Reageer