beantwoord

Kaartservicecode ophalen bij NS Kaartautomaat

• 27 januari 2016
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben nieuw en mijn naam is Irene.

Het lukt mij niet om mijn abonnement aan mijn account te koppelen. Ik heb al een code en een ref..nr.( vorig jaar gekregen) maar ik heb geen idee hoe ik bij een automaat moet handelen.
icon

Beste antwoord door LauraR NS 28 januari 2016, 10:35

Hoi Irene,

Wat vervelend dat het niet lukt om de kaart te koppelen. Het is me niet helemaal duidelijk wat er niet lukt. Heb je deze pagina al doorgenomen over het koppelen van de kaart?

Mocht het niet lukken dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Je mag mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, e-mailadres en ov-chipkaartnummer. Dit doe je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Irene B. Ik heb de titel van je topic aangepast zodat het beter vindbaar is. Het is handig om in zo'n titel duidelijk te maken wat de inhoud van je vraag is.
dag Klaas-Jan, is het niet handig om ook in te gaan op de vraag? als ik op mijn vraag alleen de huidige reactie zou lezen, zou ik me heel onplezierig voelen; er wordt gezegd dat ik iets niet slim heb gedaan, maar een antwoord op mijn vraag krijg ik niet en dat van iemand van NS, het zou op mij heel raar overkomen (of staat het antwoord op een ander topic? ik ging kijken omdat ik zelf vaak met automaten en apparaten worstel en daarom benieuwd was naar een antwoord)
Hoi Irene,

Wat vervelend dat het niet lukt om de kaart te koppelen. Het is me niet helemaal duidelijk wat er niet lukt. Heb je deze pagina al doorgenomen over het koppelen van de kaart?

Mocht het niet lukken dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Je mag mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, e-mailadres en ov-chipkaartnummer. Dit doe je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Ik heb nog geen bericht van Irene ontvangen. Bij problemen met het koppelen is het raadzaam om eerst deze pagina even te bekijken.

Mocht het koppelen nog steeds niet lukken, dan mag je me alsnog een privébericht sturen Irene.

Reageer