beantwoord

Kalenderafspraak vanaf reisadvies wordt 'hele dag' afspraak

• 18 March 2016
  • 8 reacties
  • 221 Bekeken

Via ns.nl op mijn desktop computer vraag ik een reisadvies op en kies via Delen / Sla op in agenda om dit op te slaan in mijn agenda (standaard Kalender app van MacOs X El Capitan). De afspraak wordt als een 'hele dag' afspraak (dus zonder tijd) opgeslagen, erg onhandig want ik wil juist in mijn agenda kunnen zien wanneer ik op het station moet zijn. Vroeger gebruikte ik dit al, en ik heb het idee dat toen wel de afspraak op het juiste tijdstip werd gezet. Iemand hier ervaringen mee?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 13 July 2016, 11:34

Bekijk origineel

8 reacties

Dat is een hele goede vraag, ik heb je vraag even uitgezet en kom er zo snel mogelijk op terug.
De zaak is inmiddels doorgezet naar de afdeling die gaat over de reisplanner. Zodra ik meer weet zal ik het delen!
Reputatie 7
Badge +4
Bij de reizen van NSInternational gaat het wel goed. Die worden keurig in de Agenda geplaatst. Op de Mac met NSInternational werkt het wel.
We zijn hier nog steeds mee bezig. Een van de ontwikkelaars heeft hetzelfde probleem ervaren met zijn Mac en er wordt nu uitgezocht waardoor dit veroorzaakt kan worden. Ik hoop hier binnen afzienbare tijd meer over te kunnen zeggen!
Nog steeds loopt dit 'probleem' op enkele types smartphone. Geldt dit nog steeds voor jou remmy?
Zie ook de gedetailleerdere beschrijving van dit euvel in https://forum.ns.nl/nsnl-47/ns-website-fout-opslaan-agenda-ics-file-24421.
Ik weet het, maar toch bedankt voor het doorlinken. Soms duurt het voor mij ook even voordat ik aan de juiste boom heb geschud. Ik hoop dat dit snel wordt opgepakt.
Zoals elders op dit forum gemeld staat dit punt inmiddels op de agenda van verantwoordelijke afdeling.

Reageer