beantwoord

Kan adres niet wijzigen in Mijn NS

Reputatie 7
Badge +3
Ik ben verhuisd en wil in Mijn NS m'n adres wijzigen, maar krijg steeds de melding "Het is niet gelukt om de wijziging(en) op te slaan"
Hij heeft wel netjes de postcode/huisnummer-combinatie herkend en het juiste adres weergegeven, maar zodra ik op wil slaan, volgt de melding.

Ik neem zelf nog wel even contact op met de klanteNService om het voor elkaar te krijgen, maar aangezien er bij alle meldingen over problemen op Mijn NS steeds wordt gereageerd alsof er totaal niks bekend is bij de medewerkers, plaats ik dit hier ook maar even.

Zowel in Chrome als in Edge, postcode zowel met als zonder spatie.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 juni 2019, 21:21

Tsja, ik zou graag willen zeggen dat dit bekend is en aan gewerkt wordt, maar persoonlijk weet ik niet of dat het geval is. Het beste wat ik kan doen (en dat heb ik dan ook gedaan) is het doorgeven. Mocht ik iets iets terugkrijgen qua terugkoppeling dan zal ik dat plaatsen, maar ik durf niet te garanderen dat ik die krijg, dus verwacht niet te veel.
Bekijk origineel

16 reacties

Tsja, ik zou graag willen zeggen dat dit bekend is en aan gewerkt wordt, maar persoonlijk weet ik niet of dat het geval is. Het beste wat ik kan doen (en dat heb ik dan ook gedaan) is het doorgeven. Mocht ik iets iets terugkrijgen qua terugkoppeling dan zal ik dat plaatsen, maar ik durf niet te garanderen dat ik die krijg, dus verwacht niet te veel.
Badge +3
Ik lees wel erg veel meldingen over (wisselende) problemen met Mijn NS vandaag.

Toen ik zelf even checkte (ging over NS Extra instellingen) ook een melding.

Dus doorgeven is inderdaad een optie (want er lijkt echt wel iets mis).

Reisplanner klapt er ook soms ineens uit op de website, dan mag je opnieuw datum en tijd kiezen voor een reis. Tot nu toe alleen Chrome geprobeerd (wat de door NS aangeraden browser is?)

Maar de suggestie 'probeer later' werkte.
@Robert B,

Ik geraak op mijn tablet wel op mijn Mijn NS.

Ik denk dat er recent iets werd toegevoegd (off topic).

Badge +3
Nu ben ik wel nieuwsgierig (uitsnede uit jouw screenshot)... Die '67' wat is dat?

Reputatie 7
Badge +3
Ik neem zelf nog wel even contact op met de klanteNService om het voor elkaar te krijgen

Ik heb om 16.58 uur een bericht op Facebook gestuurd, om 21.11 uur een reactie gekregen, om 21.13 uur daarop gereageerd en sindsdien niks meer vernomen ...

Iemand enig idee wat dit betekent:

😉
Die '67' wat is dat?
Dat is het teken van mijn speed booster of battery saver. Vanaf een bepaald getal wil mijn tablet niet veel meer doen. Dan moet ik mijn tablet sneller aan netstroom hangen.

Ik neem zelf nog wel even contact op met de klanteNService om het voor elkaar te krijgenIk heb om 16.58 uur een bericht op Facebook gestuurd, om 21.11 uur een reactie gekregen, om 21.13 uur daarop gereageerd en sindsdien niks meer vernomen ...

Iemand enig idee wat dit betekent:

;)

We doen via Sociale Media ons best je zo snel mogelijk te helpen. Na 21:00 is het aantal aanwezige collega's beperkt en kan het zijn dat je langer wacht voordat je een reactie krijgt. Is het inmiddels gelukt?
@mrfreeze Ik heb een reactie gekregen om het iets meer te laten onderzoeken, maar daarvoor heb ik wel specifieke gegevens van jouw account nodig. Zou je mij daarvoor in een privébericht het e-mail adres willen sturen wat je gebruikt voor je Mijn NS account? 🙂
Reputatie 7
Badge +3

We doen via Sociale Media ons best je zo snel mogelijk te helpen. Na 21:00 is het aantal aanwezige collega's beperkt en kan het zijn dat je langer wacht voordat je een reactie krijgt. Is het inmiddels gelukt?

Om 8.22 uur vanochtend kreeg ik een reactie: "De storing is verholpen. Je kunt zelf je adres weer wijzigen via Mijn NS."

Maar helaas, het werkt nog steeds niet ...
Dan wil ik je toch aanraden te reageren op de oproep van Stijn NS, mrfreeze. Hij gaat hier verder mee aan de slag.
Reputatie 7
Badge +3
Ga ik doen :)

Maar iets meer communicatie binnen de klantenservice/webcare/etc. zou geen kwaad kunnen. Gisteren werd er gereageerd in de trant van "Huh? Storing? Geen idee ..." en vanochtend zegt ze dat ze het door een aantal storingen zo ontzettend druk hebben ...
Ga ik doen :)

Maar iets meer communicatie binnen de klantenservice/webcare/etc. zou geen kwaad kunnen. Gisteren werd er gereageerd in de trant van "Huh? Storing? Geen idee ..." en vanochtend zegt ze dat ze het door een aantal storingen zo ontzettend druk hebben ...

Persoonlijk heb ik ook niets meegekregen van eventuele storingen. Dat komt denk ik ook doordat ik sinds donderdag vrij was en hierdoor een behoorlijk volle mailbox had. Het kost dan wat tijd om bij te lezen. We kunnen daar tijd voor nemen maar dan is er minder tijd om reizigers te helpen. Meestal kiezen we er dan ook voor om reizigers voorrang te geven en alleen bij vragen te checken of er storing was. Ik zie overigens na enig zoeken ook geen storing voor Mijn NS staan.
Reputatie 7
Badge +3
Dat is dus precies wat ik bedoel 🙂 De een weet van niks, de ander heeft het over "een aantal storingen" waardoor het zo druk is op de afdeling. Of wordt dat dan maar gewoon gezegd als excuus, omdat het ruim 11 uur duurde voor ik een reactie kreeg, i.p.v. "binnen 60 minuten"?
Dat is dus precies wat ik bedoel 🙂 De een weet van niks, de ander heeft het over "een aantal storingen" waardoor het zo druk is op de afdeling. Of wordt dat dan maar gewoon gezegd als excuus, omdat het ruim 11 uur duurde voor ik een reactie kreeg, i.p.v. "binnen 60 minuten"?

Geen idee, ik kan moeilijk spreken voor mijn collega.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat m'n adres nu plotseling gewijzigd is. Mooi en bedankt :)

Ik zie echter dat ook m'n telefoonnummer gewijzigd is, en die heb ik helemaal nooit doorgegeven. Waar hebben jullie die vandaan gehaald? Het is namelijk wel een (ander) nummer van mij. NS zit dus intern accounts/gegevens/systemen te koppelen. Lijkt me nogal een kwalijke zaak.
Update: Ik heb over bovenstaande ook privé met mrfreeze al gecommuniceerd. Voor zover ik heb begrepen werd zijn oorspronkelijke probleem veroorzaakt door een fout in de registratie bij de klantgegevens. Hierin zijn mogelijk aanpassingen gedaan om het probleem op te lossen. Waarom ook het telefoonnummer daarmee is gewijzigd is mij vooralsnog onduidelijk, dit heb ik nagevraagd.

Reageer