Kan factuur niet zien | NS Community
beantwoord

Kan factuur niet zien

  • 4 June 2021
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn facturen kunnen inzien. Momenteel staat er dat er geen facturen zijn, maar dat klopt niet omdat ik een NS flex abbo heb. Kunnen jullie dit repareren?

Ik krijg dit scherm te zien.

 

Alvast bedankt,

Samuel

icon

Beste antwoord door Robert B 4 June 2021, 18:59

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dit kan een tijdelijke storing zijn, maar bij mij werkt het wel. Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook) om het na te laten kijken.

Krijg via de mail een melding er een nieuwe factuur klaar staat. Kijk ik in mijn NS onder facturen is die leeg. Heb ik nu wel een factuur of niet?

Reputatie 7
Badge +3

Krijg via de mail een melding er een nieuwe factuur klaar staat. Kijk ik in mijn NS onder facturen is die leeg. Heb ik nu wel een factuur of niet?

Kijk je via de app, dan kun je geen factuur zien. Facturen zijn alleen als je bij MijnNS via de website inlogt in te zien

Goedemiddag Realinghoog44. Als je bedoelt dat de factuur zelf leeg is, dan kan dat kloppen. Bij NS Flex krijg je namelijk altijd maandelijks een factuur en factuurnotificatie, ook als je geheel niet reist en de factuur dus € 0,00 bedraagt.

Als dat niet het geval is en je werkelijk de facturen simpelweg niet ziet staan, dan kun je het beste het advies van Robert B opvolgen en contact op nemen met onze Klantenservice. De geplaatst link is nog steeds correct.

Reageer