beantwoord

Kan geen geld terugvragen, want ik kan mijn reishistorie niet inzien?

• 17 januari 2016
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Ik probeer mijn geld terug te vragen voor een vertraging, maar elke keer als ik bij Mijn NS inlog kan ik mijn reishistorie niet opvragen, er staat elke keer probeert u het later nog eens, en dit is al meer en een week gaande.

Ik wil gewoon normaal mijn reishistorie kunnen inzien op mijn account en m'n geld terugvragen.
icon

Beste antwoord door Minke NS 17 januari 2016, 12:24

Hoi Maria, welkom op het NS serviceforum!

Helaas hebben we op dit moment last van een storing in het inzien van de reisgegevens in MijnNS. We zijn druk bezig om dit op te lossen, dus probeer het vooral later vandaag of morgen opnieuw. Je kunt ook Geld terug bij vertraging via een formulier invullen. Wanneer er geen storing is, kan het hebben van een verlopen OV-chipkaart inderdaad roet in het eten gooien zoals Pe_pe aangeeft. Via het tabblad "producten" in MijnNS kan de oude OV-chipkaart dan verwijderd worden om dit op te lossen.
Bekijk origineel

2 reacties

Is er misschien nog een verlopen OV-chipkaart aan uw account gekoppeld? - Zo ja, als u die ontkoppelt, kunt u van andere OV-chipkaarten de reishistorie waarschijnlijk weer inzien.
Hoi Maria, welkom op het NS serviceforum!

Helaas hebben we op dit moment last van een storing in het inzien van de reisgegevens in MijnNS. We zijn druk bezig om dit op te lossen, dus probeer het vooral later vandaag of morgen opnieuw. Je kunt ook Geld terug bij vertraging via een formulier invullen. Wanneer er geen storing is, kan het hebben van een verlopen OV-chipkaart inderdaad roet in het eten gooien zoals Pe_pe aangeeft. Via het tabblad "producten" in MijnNS kan de oude OV-chipkaart dan verwijderd worden om dit op te lossen.

Reageer