Ik wil gewoon normaal mijn reishistorie kunnen inzien op mijn account en m'n geld terugvragen.
Beste antwoord door Minke NS
Hoi Maria, welkom op het NS serviceforum!
Helaas hebben we op dit moment last van een storing in het inzien van de reisgegevens in MijnNS. We zijn druk bezig om dit op te lossen, dus probeer het vooral later vandaag of morgen opnieuw. Je kunt ook Geld terug bij vertraging via een formulier invullen. Wanneer er geen storing is, kan het hebben van een verlopen OV-chipkaart inderdaad roet in het eten gooien zoals Pe_pe aangeeft. Via het tabblad "producten" in MijnNS kan de oude OV-chipkaart dan verwijderd worden om dit op te lossen.
Bekijk origineel
Helaas hebben we op dit moment last van een storing in het inzien van de reisgegevens in MijnNS. We zijn druk bezig om dit op te lossen, dus probeer het vooral later vandaag of morgen opnieuw. Je kunt ook Geld terug bij vertraging via een formulier invullen. Wanneer er geen storing is, kan het hebben van een verlopen OV-chipkaart inderdaad roet in het eten gooien zoals Pe_pe aangeeft. Via het tabblad "producten" in MijnNS kan de oude OV-chipkaart dan verwijderd worden om dit op te lossen.