beantwoord

Kan mijn account niet activeren.

• 9 juli 2015
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

Ik probeer een mijn NS account aan te maken maar het lukt me niet.
Zag dat al eerder is voorgekomen en dat ik dan waarschijnlijk bij een moderator terecht moet.
Als ik na alles ingevuld te hebben mijn account wil activeren staat er : Uw account is nog niet geactiveerd. Activeer eerst de account die U via de E mail die U gekregen heeft. Als ik dat dan doe wordt er aangegeven dat ik al een account heb. Zo gaat dit dus niet lukken. Ik heb vorige maand gebeld met klantenservice en mijn bestaande account zou verwijderd worden zodat het nu wel zou lukken maar helaas dus nog steeds niet mogelijk.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 14 juli 2015, 14:01

Rein heeft nog een ander e-mailadres gekoppeld aan zijn gegevens. Er is voor ons een mogelijkheid om dat oude account te verwijderen, zodat er een nieuwe aangemaakt kan worden met het nieuwe e-mailadres. Op het moment dat er nog een ander MijnNS account in staat kan dit voor problemen zorgen bij het activeren.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het NS serviceforum, Reinverhoeff. Ik kijk graag even met je mee naar je account. Je mag mij in dit geval wel even een priv├ębericht sturen door op mijn naam te klikken. Ik ontvang graag je NAW-gegevens en e-mailadres.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum overige producten verplaatst.
Hoi Laura,
Had mijn gegevens aan je doorgegeven maar daarna niets meer vernomen en mijn account kan nog niet worden geactiveerd. Hierbij nogmaals mijn gegevens.

(verwijderd)

Verneem graag van je.
Vr.groet,
Rein
Rein heeft nog een ander e-mailadres gekoppeld aan zijn gegevens. Er is voor ons een mogelijkheid om dat oude account te verwijderen, zodat er een nieuwe aangemaakt kan worden met het nieuwe e-mailadres. Op het moment dat er nog een ander MijnNS account in staat kan dit voor problemen zorgen bij het activeren.
Hoi Laura,
Mijn andere e-mail adres mag je verwijderen. Dit is nog het upcmail adres. Dit zou na telefonisch contact al gebeurd moeten zijn maar is schijnbaar nog niet gelukt.
Hoi Laura,
Bedankt voor de moeite.
Het is nu gelukt!!

Reageer