beantwoord

Kan mijn ns account niet activeren

• 21 december 2015
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

hallo, ik heb een account aan gemaakt voor mijn NS, alles wat ik moest doen was mijn account activeren via de mail die ik kreeg. Netjes een mail gekregen en op de link geklikt. krijg ik de melding dat ik reeds een account heb (vreemd want dat heb ik niet).
Als ik nu wil inloggen dan krijg ik de melding dat ik mijn account moet activeren en als ik hem dus activeer zegt de website dat ik al een account heb.

Hoe zit dit en waarom werkt het niet?
icon

Beste antwoord door Iris NS 4 januari 2016, 12:00

Ik heb geen privébericht meer ontvangen. Ik ga ervan uit dat de situatie opgelost is inmiddels.

Problemen met Mijn NS kun je het snelst oplossen via 030-7515155. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken.
Bekijk origineel

3 reacties

maar met een ander email adres geprobeerd, helaas het zelfde verhaal. kan het misschien gekoppeld zijn aan mijn NAW gegevens? ik heb wel een abonnement lopen op ns op mn OV kaart.
Hoi Max. Jammer om te lezen dat het registreren niet in een keer lukt. Nog een ander e-mailadres invullen is niet de oplossing inderdaad. Kun je me in een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en de e-mailadressen sturen waarmee je hebt geprobeerd een account aan te maken?
Ik heb geen privébericht meer ontvangen. Ik ga ervan uit dat de situatie opgelost is inmiddels.

Problemen met Mijn NS kun je het snelst oplossen via 030-7515155. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken.

Reageer