Kan mijn ns account niet voltooien

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn ns account te voltooien. Na het inloggen moet ik meer additionele gegevens invullen. Daarna kom ik op het scherm om het te controleren. Maar als ik op verder klik word ik steeds terug geleid naar dezelfde website.

Ik neem aan dat dit ook de reden is waarom ik mijn nsinternational account niet kan voltooien.

14 reacties

Hallo rullzer, welkom op onze Community!

Vervelend om te lezen dat dit niet lukt. Wat voor browser gebruik je als ik vragen mag?
Er zijn de afgelopen dagen wat problemen met de Mijn NS-accounts. Je zou eventueel even kunnen kijken of het in een andere browser wel lukt. Mocht dit ook niet lukken dan hoor ik het graag.
Ik heb het geprobeerd in Firefox, Chrome end Chromium. Ook met mijn adblockers uitgeschakeld.
Begrijp ik het goed uit je laatste bericht dat er dus geen verschil was tussen de verschillende browsers?
Stijn NS schreef:

Begrijp ik het goed uit je laatste bericht dat er dus geen verschil was tussen de verschillende browsers?

Klopt. Lopen allemaal op hetzelfde punt vast.
Rullzer, ik zie dat je geen bericht meer hebt gehad van ons. Excuses daarvoor. Is het inmiddels gelukt?
Sivan NS schreef:

Rullzer, ik zie dat je geen bericht meer hebt gehad van ons. Excuses daarvoor. Is het inmiddels gelukt?

Nee gaat nog steeds niet goed.
Zou je mij dan een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres? Dan zal ik kijken of ik misschien iets kan vinden waardoor je dit probleem ervaart!
Wij hebben precies hetzelfde probleem (met het account van m'n vriendin).
Goedenavond mvanderw. In dit geval zal je vriendin dan contact met ons op moeten nemen. Ze kan ofwel zelf een account aanmaken op de Community, of contact op nemen via een van onze andere Klantenservice kanalen. Dat laatste is doorgaans wel sneller. 🙂
Update: Ik heb nog geen bericht ontvangen. @rullzer heb je nog steeds hulp nodig bij dit probleem?
Stijn NS schreef:

Update: Ik heb nog geen bericht ontvangen. @rullzer heb je nog steeds hulp nodig bij dit probleem?

Jazeker. ik zal je nu een bericht sturen. Was aan het reizen en had geen toegang tot mijn account.
Update: Ik ben nog in contact met rullzer over dit probleem.
Update: Ik ben momenteel nog steeds in afwachting van een reactie van rullzer.
Update: rullzer bleek uiteindelijk nog in ons systeem onder andere gegevens bekend te staan dan wat hij probeerde in te vullen in zijn Mijn NS account. Door de in te vullen gegevens gelijk te trekken met de gegevens die wij bekend hadden staan is het uiteindelijk toch gelukt om zijn Mijn NS account aan te maken.

Voor de meelezers: In het geval van rullzer werd het probleem veroorzaakt doordat wij nog verouderde gegevens bekend hadden staan. Probeer er aan te denken om deze gegevens up to date te houden, wanneer er een wijziging plaats vindt. Denk hierbij aan een verhuizing, in gebruik name van een nieuw e-mail adres of zelfs een naamswijziging ten gevolgen van bijvoorbeeld trouwen. Mochten er problemen zijn ontstaan, dan kan er altijd contact op genomen worden met onze Klantenservice. Wij kunnen dan uitzoeken wat er aan de hand is en dit oplossen.

Reageer