beantwoord

Kan niet in MIJN NS komen

  • 27 juni 2017
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist mijn OV Chipkaart ontvangen met mijn weekend vrij abbo.

Nu wou ik mijn kaart registeren op de NS site maar ik krijg een melding dat mijn email adres al in gebruik is. Wanneer ik op wachtwoord vergeten link klik krijg ik geen email. Met andere woorden, ik kan op moment niks.
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 27 juni 2017, 13:25

Ik heb Marcel1 zijn account bekeken en er is gebleken dat deze nog niet volledig geactiveerd was.

Voor de meelezers: mocht je hetzelfde probleem hebben tijdens het inloggen/aanmelden neem dan contact op met de klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb Marcel1 zijn account bekeken en er is gebleken dat deze nog niet volledig geactiveerd was.

Voor de meelezers: mocht je hetzelfde probleem hebben tijdens het inloggen/aanmelden neem dan contact op met de klantenservice.
Hallo Marcel1, welkom op het Forum!

Zou je via een privebericht (die kun je sturen door op mijn naam te klikken) de onderstaande gegevens toesturen?
  • Voorletters en achternaam
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • E-mailadres

Ik ga uitzoeken waarom je niet verder kan komen tijdens het registreren.

Reageer