beantwoord

Kan niet inloggen

• 14 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Het lukt mij niet in te loggen in de privé-omgeving van mijn NS. Als ik probeer in te loggen geeft het systeem aan dat mijn account al geactiveerd is maar op het moment dat ik deze opnieuw probeer aan te maken dan geeft deze aan dat er al een account actief is. Ik blijf dus in een cirkeltje rond gaan. Ik heb reeds naar de helpdesk gebeld en deze heeft mijn account gereset. Het probleem blijft echter hetzelfde. Ik zou toch graag mijn reisgegevens van mijn privékaart willen inzien. Kan iemand mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 15 oktober 2015, 16:42

Ik heb Mark inmiddels geholpen via een privébericht. Het mailadres bij ons bekend kwam niet overéén met het mailadres waarmee het account was aangemaakt. Dat wil nog wel eens voor een conflict zorgen.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Mark. Zo te zien zit je in een soort van loop waar je niet uitkomt. Ik kan je verder helpen via een privébericht. Wil je mij NAW-gegevens + e-mailadres sturen?
Dank je Klaas-Jan, ik heb je een privébericht gestuurd.
Ik heb Mark inmiddels geholpen via een privébericht. Het mailadres bij ons bekend kwam niet overéén met het mailadres waarmee het account was aangemaakt. Dat wil nog wel eens voor een conflict zorgen.

Reageer