beantwoord

Kan niet inloggen bij Mijn NS!

  • 4 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Ik probeer een account aan te maken voor/in te loggen bij Mijn NS, maar dit lukt helaas niet 😞 Ik heb mogelijk ooit al eerder geprobeerd een account te maken ofzo, of ik ben het wachtwoord vergeten, want het volgende gebeurt:
- Als ik mijn e-mail adres invul met wat mogelijk het wachtwoord is, krijg ik 'Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.'
- Als ik op 'wachtwoord vergeten' klik, krijg ik een melding dat dit e-mail adres niet in gebruik is
- Als ik een nieuw account probeer aan te maken, krijg ik na het invullen van mijn gegevens een melding dat ik al een account heb

Oftewel, ik kan niet zoveel doen. Help? 😃
icon

Beste antwoord door Janou NS 5 oktober 2015, 15:27

Ik probeer een account aan te maken voor/in te loggen bij Mijn NS, maar dit lukt helaas niet 😞 Ik heb mogelijk ooit al eerder geprobeerd een account te maken ofzo, of ik ben het wachtwoord vergeten, want het volgende gebeurt:
- Als ik mijn e-mail adres invul met wat mogelijk het wachtwoord is, krijg ik 'Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.'
- Als ik op 'wachtwoord vergeten' klik, krijg ik een melding dat dit e-mail adres niet in gebruik is
- Als ik een nieuw account probeer aan te maken, krijg ik na het invullen van mijn gegevens een melding dat ik al een account heb

Oftewel, ik kan niet zoveel doen. Help? :D


Hallo emily_s en welkom op het NS Forum! Dat is zeker vreemd en moet voor je uitgezocht worden. In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met onze telefonische klantenservice, zij kunnen het namelijk voor je achterhalen wat er aan de hand is met je account en dit voor je oplossen. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

2 reacties

Ik probeer een account aan te maken voor/in te loggen bij Mijn NS, maar dit lukt helaas niet 😞 Ik heb mogelijk ooit al eerder geprobeerd een account te maken ofzo, of ik ben het wachtwoord vergeten, want het volgende gebeurt:
- Als ik mijn e-mail adres invul met wat mogelijk het wachtwoord is, krijg ik 'Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.'
- Als ik op 'wachtwoord vergeten' klik, krijg ik een melding dat dit e-mail adres niet in gebruik is
- Als ik een nieuw account probeer aan te maken, krijg ik na het invullen van mijn gegevens een melding dat ik al een account heb

Oftewel, ik kan niet zoveel doen. Help? :D


Hallo emily_s en welkom op het NS Forum! Dat is zeker vreemd en moet voor je uitgezocht worden. In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met onze telefonische klantenservice, zij kunnen het namelijk voor je achterhalen wat er aan de hand is met je account en dit voor je oplossen. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Ik probeer een account aan te maken voor/in te loggen bij Mijn NS, maar dit lukt helaas niet 😞 Ik heb mogelijk ooit al eerder geprobeerd een account te maken ofzo, of ik ben het wachtwoord vergeten, want het volgende gebeurt:
- Als ik mijn e-mail adres invul met wat mogelijk het wachtwoord is, krijg ik 'Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.'
- Als ik op 'wachtwoord vergeten' klik, krijg ik een melding dat dit e-mail adres niet in gebruik is
- Als ik een nieuw account probeer aan te maken, krijg ik na het invullen van mijn gegevens een melding dat ik al een account heb

Oftewel, ik kan niet zoveel doen. Help? :D


Hallo emily_s en welkom op het NS Forum! Dat is zeker vreemd en moet voor je uitgezocht worden. In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met onze telefonische klantenservice, zij kunnen het namelijk voor je achterhalen wat er aan de hand is met je account en dit voor je oplossen. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).


Oke, dankjewel! Probeer ik dat 🙂

Reageer