- Als ik mijn e-mail adres invul met wat mogelijk het wachtwoord is, krijg ik 'Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.'
- Als ik op 'wachtwoord vergeten' klik, krijg ik een melding dat dit e-mail adres niet in gebruik is
- Als ik een nieuw account probeer aan te maken, krijg ik na het invullen van mijn gegevens een melding dat ik al een account heb
Oftewel, ik kan niet zoveel doen. Help? 😃
Beste antwoord door Janou NS
- Als ik mijn e-mail adres invul met wat mogelijk het wachtwoord is, krijg ik 'Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft.'
- Als ik op 'wachtwoord vergeten' klik, krijg ik een melding dat dit e-mail adres niet in gebruik is
- Als ik een nieuw account probeer aan te maken, krijg ik na het invullen van mijn gegevens een melding dat ik al een account heb
Oftewel, ik kan niet zoveel doen. Help? :D
Hallo emily_s en welkom op het NS Forum! Dat is zeker vreemd en moet voor je uitgezocht worden. In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met onze telefonische klantenservice, zij kunnen het namelijk voor je achterhalen wat er aan de hand is met je account en dit voor je oplossen. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).