beantwoord

kan niet inloggen in mijn ns

  • 10 november 2015
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heb vanmorgen mijn email adres gewijzigd, (nieuwe provider) ander wachtwoord genomen en kan niet inloggen. Krijg wel via email de boodschap dat ik ben geactiveerd.
icon

Beste antwoord door JanH NS 10 november 2015, 14:01

Hoi Tonny, welkom op het forum.



Heb je een nieuwe account aangemaakt met je nieuwe e-mailadres? Zo niet, dan kan je met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen en vervolgens onder het kopje "mijn gegevens" je gebruikersnaam (e-mailadres) wijzigen. Je hoeft dus geen nieuwe account aan te maken.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Tonny, welkom op het forum.

Heb je een nieuwe account aangemaakt met je nieuwe e-mailadres? Zo niet, dan kan je met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen en vervolgens onder het kopje "mijn gegevens" je gebruikersnaam (e-mailadres) wijzigen. Je hoeft dus geen nieuwe account aan te maken.

Reageer