beantwoord

kan niet inloggen MijnNS

• 18 augustus 2015
  • 14 reacties
  • 370 Bekeken

probeer in te loggen maar krijg telkens onderstaande foutmelding:

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Bart NS 18 augustus 2015, 16:52

Heel af en toe kom je in het account in een soort loop terecht waarin zowel het aanvragen van een nieuw wachtwoord als het inloggen niet meer mogelijk is. 'Oplossing' hiervoor is het opnieuw aanvragen van het account, nadat het verwijderd is. Je kunt dan je kaart koppelen zonder naar de automaat te hoeven. Het verwijderen van dit account kan door contact op te nemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Waar probeert u in te loggen? Op Mijn NS?
https://www.ns.nl/selfservice/home
Reputatie 6
Badge +1
Hmm er is geen storing van NS, ik kan wel inloggen. Iemand een ander idee?
zelfde fout bericht als ik nieuw waschtwoord wil aanvragen!

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Heel af en toe kom je in het account in een soort loop terecht waarin zowel het aanvragen van een nieuw wachtwoord als het inloggen niet meer mogelijk is. 'Oplossing' hiervoor is het opnieuw aanvragen van het account, nadat het verwijderd is. Je kunt dan je kaart koppelen zonder naar de automaat te hoeven. Het verwijderen van dit account kan door contact op te nemen met de klantenservice.

Hi Bart,

Bedankt voor je reactie. Alleen als ik een nieuw account wil aanmaken (registreren) krijg ik dezelfde foutmelding.
Is je account al verwijderd? Stuur me anders even een privébericht met je e-mailadres, dan duik ik er even in. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken. Vervolgens kies je voor 'stuur bericht'.
Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen, Roy. Hoop dan ook dat je account inmiddels up and running is. Zo niet: schroom niet me alsnog te berichten.
Badge
een = geen, neem ik aan? 😉
Haha ja, toch de vrijdag he 😉 Dank Hendrik, pas 'm aan
Dag Bart,

Het probleem dat Roy1987 beschrijft, heb ik ook. Ik probeer al vanaf augustus 'Mijn NS' te bereiken. De helpdesk heeft me al vele adviezen gegeven, maar ze helpen niet. Steeds krijg ik na het aanklikken van de activatiecode de boodschap dat er iets fout is gegaan. Ik zit intussen dringend verlegen om mijn reisgeschiedenis.
Goed dat je je hier meldt Henk. Zou je mij een privébericht willen sturen met NAW-gegevens en mailadres? Dan ga ik het voor je nakijken.
Dag Klaas-Jan,

Onze conversatie is verdwenen zie ik. Ik ben nog steeds niet uit de problemen. Je kondigde in je laatste mail aan dat het probleem na maximaal vier werkdagen verholpen zou zijn, maar ik krijg nog steeds het bericht: Er is is fout gegaan. Ik wacht sinds augustus op toegang tot mijn NS zodat ik mijn reiskosten sinds februari van dit jaar kan declareren. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen.
@henk: Ik kan me voorstellen dat je er van baalt dat het probleem al zo lang speelt. Zou je Klaas-Jan NS een privébericht kunnen sturen met de gevraagde gegevens? Dan kan hij er nogmaals aandacht aan besteden. Als je op zijn gebruikersnaam 'Klaas-Jan NS' klikt, dan kom je op zijn profiel terecht, waar je hem via de knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

Reageer