beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn NS

• 13 september 2015
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Goede Morgen,
Het is niet mogelijk om in te loggen op Mijn NS.
Ik dacht dat ik een verkeerd wachtwoord had ingetypt, hoewel er geen melding van was.
Dus een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar dat werkt evenmin. Ook helemaal opnieuw beginnen en een nieuw account aanmaken,lukte niet.
Wat nu?

Trineke
icon

Beste antwoord door Pe_pe 13 september 2015, 14:41

Dat is een zelfde soort knop en op de een of andere manier heeft uw browser kennelijk problemen om daar mee om te gaan. De eenvoudigste manier om dat zeker te weten is een andere browser gebruiken, maar aangezien u aangeeft dat u dat niet kunt, zou u het volgende nog kunnen proberen:

In safari klik linksboven op 'Safari' en dan op 'Voorkeuren ...', dan op 'Extensies' en dan klikt u op de schuifknop om hem van 'Aan' naar 'Uit' te zetten. (Als hij al op 'Uit' staat, zit hier het probleem niet in.) Dan sluit u het voorkeurenvenster en probeert u het nogmaals. Als u al op de inlogpagina van mijn NS bent, moet u die eerst even opnieuw laden.
Bekijk origineel

7 reacties

Hebt u het al geprobeerd met een andere browser en/of via een ander apparaat?
En voor de zekerheid: Stond capslock niet aan?
Hebt u het al geprobeerd met een andere browser en/of via een ander apparaat?
En voor de zekerheid: Stond capslock niet aan?

Bedankt voor het snelle antwoord.
Ik heb enorm zitten klungelen met het "Nieuwe" wachtwoord. Nu weet ik dat ook niet meer.
[ ik zal toch niet dementeren?]
Ik heb nu opnieuw een wachtwoord aangevraagd.
Nee, capslock stond niet aan.
Ik ben een digibeet en zou niet weten hoe ik een andere browser moet gebruiken. Daarom heb ik een Apple computer en werk ikmet Safari.

Vriendelijke groeten,
Trineke
Krijgt u nadat u probeert in te loggen de volgende melding?

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Er komt geen enkele melding. Er gebeurt gewoon niets!!

Trineke
Krijgt u nadat u probeert in te loggen de volgende melding?

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen,
zodat de fout opgelost kan worden.

Ook het nieuwe wachtwoord invoeren lukt niet. Bij het aanvragen gebeurt er niets als ik op de knop "VERDER" druk.
Trineke

Dat is een zelfde soort knop en op de een of andere manier heeft uw browser kennelijk problemen om daar mee om te gaan. De eenvoudigste manier om dat zeker te weten is een andere browser gebruiken, maar aangezien u aangeeft dat u dat niet kunt, zou u het volgende nog kunnen proberen:

In safari klik linksboven op 'Safari' en dan op 'Voorkeuren ...', dan op 'Extensies' en dan klikt u op de schuifknop om hem van 'Aan' naar 'Uit' te zetten. (Als hij al op 'Uit' staat, zit hier het probleem niet in.) Dan sluit u het voorkeurenvenster en probeert u het nogmaals. Als u al op de inlogpagina van mijn NS bent, moet u die eerst even opnieuw laden.
Gelukt!

Bedankt. Trineke

Reageer