beantwoord

kan niet inloggen op mijn NS

  • 1 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

als ik inlog op mijn ns krijg ik de melding dat mijn emailadres en ww niet over een komen.
alsik dan een nieuw ww aanvraag krijg ik de melding dat er iets is fout gegaan.
Dan maar een nieuw account aanmaken! krijg ik de melding dat ik die er al 1 heb.
De circel is rond. Het blijft niet lukken.
Hoe verwijder ik mijn account ?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 2 oktober 2015, 18:51

Ik help je graag verder Kees. Klantenservice kan een account verwijderen (soms de beste oplossing inderdaad), en even kijken of het juiste mailadres gekoppeld is aan jouw NS-gegevens. Een snelle manier om dit voor elkaar te krijgen is via telefoon (030-751 51 55) of Twitter (24/7). Mocht het lastig zijn mag je mij een privébericht sturen, maar de afhandeling kan dan even op zich laten wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik help je graag verder Kees. Klantenservice kan een account verwijderen (soms de beste oplossing inderdaad), en even kijken of het juiste mailadres gekoppeld is aan jouw NS-gegevens. Een snelle manier om dit voor elkaar te krijgen is via telefoon (030-751 51 55) of Twitter (24/7). Mocht het lastig zijn mag je mij een privébericht sturen, maar de afhandeling kan dan even op zich laten wachten.

Reageer